لاستیک بارز یکی دیگر از برندهای معتبر ایرانی است که در عرصۀ تولید انواع تایر سواری، شاسی بلند، ماشین سنگین، کشاورزی، باری و غیره در سال 1372 راه اندازی شده است. تا کنون نیز توانسته با گسترش محصولات مجموعۀ خود، پاسخگوی نیاز اکثر رانندگان، برای خرید انواع لاستیک باشند. از ابتدا برای تولید انواع لاستیک رادیال سواری بارز، از فناوری و تکنولوژی TRI شرکت های روسیه و ماراگونی ایتالیا استفاده شده است. به همین جهت از نظر فناوری ساخت، بسیار پیشرفته است و توانسته اند مدل های متنوعی از تایر را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در سال های کمپانی لاستیک بارز توانسته از تکنولوژی ساخت لاستیک کنتیننتال آلمان برای طراحی و پیاده سازی لاستیک های رادیال استفاده نماید.

با توجه به استقبال فراوانی که از لاستیک های بارز سواری شده است، می توانید برخی از مدل های رایج این برند معتبر را در لیست محصولات لاستیک مارکت مشاهده نمائید.

فروش لاستیک بارز و ویژگی های آن

فروش لاستیک بارز بر اساس مشخصات فنی تایر صورت می گیرد، که در ادامۀ مقاله به این موضوع بیشتر می پردازیم. در واقع افرادی که تمایل به خرید تایر دارند، می توانند بر اساس مشخصات فنی لاستیک، تایر مورد نیاز خود را خریداری کنند. همانطور که تا کنون لاستیک های خودرو را مشاهده کرده باشید، نوشته هایی به صورت اعداد و حروف لاتین بر روی تایر وجود دارد که اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی و تولید لاستیک به شما می دهد. لذا برای خرید لاستیک بارز نیز آگاهی داشتن نسبت به مفاهیم هر کدام از علائم ضرورت دارد و به شما کمک می کند که مناسب ترین تایر را متناسب با مشخصات فنی خودروی سواری و شاسی بلند خریداری کنید.

نام طرح گل، مشخصات مرتبط با حداکثر توان بار و باد، نوع ساختار تایر (رادیال و بایاس)، اندیس و شاخص حداکثر سرعت و بار، نشان شرکت سازنده، اندازۀ تایر (ارتفاع، رده بار، قطر تایر بر حسب اینچ، نسبت عرض و ارتفاع تایر به رینگ، عرض تایر بر حسب میلی متر و ...)، نشان استاندارد اروپا، کشور سازندۀ تایر و ... برخی از پارامترهای مهم تایر هستند که پیش از خرید لاستیک سواری و شاسی بلند بارز باید بدان توجه داشته باشید.

بدین وسیله بتوانید مناسب ترین تایر را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید. مهمترین نکته و دغدغۀ رانندگان برای خرید لاستیک، اطمینان از تاریخ تولید تایر می باشد. به عبارتی برخی از افراد سودجو با دستکاری تاریخ تولید لاستیک، اقدام به فروش لاستیک با تاریخ منقضی شده می نمایند که بسیار خطرناک است و نوعی کلاهبرداری محسوب می شود. بنابراین توصیه می شود برای خرید انواع لاستیک بارز به مراکز فروش معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ فعالیت چندین ساله باشند.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت با داشتن سابقۀ فعالیت چندین ساله در حوزۀ فروش انواع تایر ایرانی و خارجی، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی برای خرید مناسب ترین لاستیک بارز می باشد.

موارد مهم تعیین قیمت لاستیک بارز

قیمت  خرید لاستیک بارز به فاکتورهای مهمی چون مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، تاریخ تولید و میزان کیفیت تایر بستگی دارد. بنابراین بر اساس ویژگی های فنی و موتوری خودرو، امکان خرید لاستیک بارز ارزان و با کیفیت برای رانندگان خودروهای سواری و شاسی بلند فراهم می باشد. متأسفانه خیلی از افراد به اشتباه تصور می کنند که خرید تایر ساده می باشد ولی دارای نکات ظریفی است که نیاز به کسب آگاهی و أخذ مشورت از کارشناسان فروش خواهد داشت.

در همین راستا کارشناسان واحد فروش فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت، همواره آمادۀ راهنمایی شما رانندگان محترم برای انتخاب بهترین لاستیک بارز و سایر برندهای داخلی و خارجی با قیمت ارزان می باشند.

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()