قیمت لاستیک به موارد متعددی بستگی دارد که قصد اشاره به این نکات را در این مقالۀ اختصاصی خواهیم داشت. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و به طور مستقیم بر روی فرمان پذیری، شتاب گیری و همچنین سیستم ترمزگیری اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. بر اساس تعدد مدل های اتومبیل که از سوی شرکت های خودروسازی تولید و عرضه می شوند، شاهد طراحی و تولید انواع لاستیک با برند و طرح های مختلف می باشیم. تفاوت قیمت لاستیک های سواری نیز به همین علت است. به طور کلی قیمت لاستیک برندهای ایرانی متفاوت برندهای خارجی می باشد. افراد بر مبنای مشخصات فنی موتور و بدنۀ اتومبیل، اقدام به خرید مناسب ترین تایر می نمایند که بتواند پاسخگوی فناوری اتومبیل باشد.

لاستیک مارکت به صورت تخصصی در زمینۀ فروش و پخش انواع لاستیک ایرانی و خارجی در تهران فعالیت تیم کاری مجرب خود را آغاز نموده و تا کنون توانسته بر تنوع و نحوۀ عرضۀ محصولات فروشگاه بیفزاید. از این سو، شاهد فروش آنلاین انواع لاستیک سواری با قیمت ارزان تر از بازار به همراه گارانتی شرکت تولیدکننده می باشیم.

فاکتورهای اصلی قیمت لاستیک

ویژگی های درج شده بر روی تایر از فاکتورهای اصلی تعیین قیمت لاستیک محسوب می شوند. به این ترتیب انواع لاستیک سواری و شاسی بلند با مشخصات فنی متفاوت و برندهای داخلی و خارجی در سطح کشور می باشیم و افراد مختلف بر حسب نیاز، می توانند مناسب ترین مدل تایر را برای اتومبیل خود خریداری کنند. برای خرید لاستیک، کیفیت تایر یا همان مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک مهمترین ملاک انتخاب تایر محسوب می شود و در جایگاه دوم، قیمت فروش لاستیک مد نظر قرار گرفته می شود.

طوقه، آج، طراحی دیوارۀ جانبی تایر، لایه های تسمۀ موجود در بدنۀ تایر، طرح گل و برجستگی روی لاستیک از موارد اصلی در طراحی ساختار تایر محسوب می شود، که تأثیر مستقیم بر روی سرعت ترمزگیری و همچنین سطح جسبندگی لاستیک بر روی سطح جادۀ آسفالت و خاکی خواهد داشت. این در حالی است که برخی از افراد، به اشتباه بر اساس قیمت ارزان لاستیک، انتخاب تایر را انجام می دهند.

دیگر نکتۀ مهم و تأثیرگذار بر روی قیمت لاستیک، زمان تاریخ تولید تایر می باشد. به عبارتی طول عمر مفید تایر، 5، 6 سال پس از تاریخ تولید آن می باشد. از این رو، هنگام خرید لاستیک، توجه به زمان تولید لاستیک بسیار حائز اهمیت است چون با گذشت زمان و الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک فرسوده می شود و کیفیت اولیۀ خود را نخواهد داشت. بنابراین هنگام خرید لاستیک ارزان، مراقب باشید که لاستیک تاریخ منقضی شده، خریداری نکنید چون کیفیت خود را از دست داده است و احتمال پنچری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

برای اطلاع از قیمت انواع لاستیک سواری و شاسی بلند با برندهای مختلف می توانید با فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت مراجعه نمائید. با رویت این فروشگاه می توانید پس از مشاهده و بررسی دقیق مشخصات فنی انواع تایر، مناسب ترین لاستیک را به صورت اینترنتی سفارش دهید. 

مشخصاتی که بر روی تایر به رنگ سفید و یا زرد نوشته شده است، نشان از مشخصات ساختاری و طراحی تایر می شوند و هنگام خرید لاستیک باید مورد توجه قرار گرفته شود. البته قیمت لاستیک سواری و شاسی بلند نیز نسبت به یکدیگر متفاوت هستند چون دارای مشخصات فنی مختلف می باشند. تعدد تایرهای موجود در بازار، موجب انتخاب راحت افراد در انتخاب لاستیک خودرو با قیمت ارزان و کیفیت بالا شده است و می توانند از این موقعیت استفاده نمایند.

برای خرید لاستیک سواری ارزان می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت مراجعه نمائید و با قیمت ارزان و کیفیت بالا، تایر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()