فروشگاه لاستیک به عنوان اولین مراکز توزیع کنندۀ تایر در سراسر کشور می باشد. همانطور که می دانید لاستیک نقش مهمی در عملکرد خودرو خواهد داشت. به همین جهت شرکت های معتبر در سطح جهان در زمینۀ تولید و توزیع انواع لاستیک فعالیت می کنند. چرا که متناسب با تنوع خودرو، باید لاستیک های مناسبی طراحی و تولید شوند که بازدهی بالایی برای اتومبیل داشته باشند. عرضۀ انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، ماشین سنگین، کشاورزی، اتوبوس و غیره در لیست محصولات فروشگاه لاستیک  قرار دارد و فروشگاه های مختلف بر حسب توان مالی و سرمایه گذاری که در این حوزه انجام داده اند، انتخاب برند و نوع لاستیک ها را انجام می دهند. با توجه به تنوع تولید و عرضۀ تایر در سطح جهان، در ایران نیز مراکز توزیع کنندۀ تایر، انواع لاستیک داخلی و خارجی را با کیفیت عالی در معرض فروش قرار می دهند.

برای مشاهدۀ برخی از محصولات لاستیک برند داخلی و خارجی، می توانید به لاستیک مارکت مراجعه نموده و متناسب با مدل خودرو، تایر سواری و شاسی بلند مورد نیاز اتومبیل خود را خریداری کنید.

بهترین فروشگاه عرضه لاستیک سواری و شاسی بلند

با مراجعه به بهترین فروشگاه عرضه کنندۀ لاستیک سواری و شاسی بلند، بر اساس مدل خودرو و مشخصات فنی موتور اتومبیل سواری خود، می توانید بهترین لاستیک را خریداری کنید. در این صورت افرادی که تمایل به خرید تایر برای خودرو هستند، توصیه می شود که شرایط آب و هوایی را در نظر گرفته و مناسب ترین نوع تایر خریداری شود. در حال حاضر شاهد فروش انواع لاستیک برند های ایرانی، اروپایی، ژاپنی، کره ای و غیره در فروشگاه های معتبر لاستیک در تهران و شهرستان ها می باشیم. بنابراین افراد مختلف به سهولت می توانند بر حسب تمایل شخصی و آگاهی نسبت به کیفیت برندهای مختلف تایر، لاستیک مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

طراحی و تولید لاستیک بر اساس پارامترهای مختلف صورت می گیرد که هر کدام از آنها به نوبۀ خود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به عنوان مثال متناسب با شرایط آب و هوایی زمستانی، باید لاستیک سواری زمستانی و متناسب با شرایط آب و هوایی بارانی و برفی خریداری کنید که چسبندگی لازم را با سطح جاده داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لاستیک

امروزه متقاضیان خرید تایر، علاقه مند به سفارش آنلاین تایر در تهران و شهرستان ها می باشند. از این رو با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی لاستیک، افراد مختلف در هر نقطۀ جغرافیایی می توانند متناسب با نیاز، پس از مشاهدۀ برندهای مختلف و مشخصات فنی انواع لاستیک سواری و غیر سواری، به صورت آنلاین سفارش خرید خود را ثبت نمایند. در نتیجه نیاز به مراجعۀ حضوری به فروشگاه ها را نداشته باشند.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت نیز یکی از این گونه فروشگاه های آنلاین لاستیک است که امکان ثبت نام لاستیک دولتی و سفارش آنلاین انواع تایر موجود در فروشگاه را به صورت کاملاً تضمین شده برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

فروشگاه عرضه لاستیک داخلی و خارجی

با توجه به اینکه تنوع برند و مدل های تایر در سطح جهان رو به افزایش است. در نتیجه فروشگاه های لاستیک سواری و شاسی بلند، در تلاش هستند که معتبرترین برندهای تایر داخلی و خارجی را در لیست محصولات فروشگاه لاستیک قرار دهند، که پاسخگوی نیاز اکثر متقاضیان باشد. لاستیک بارز، کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر، گلدستون و ... برخی از برندهای معتبر ایرانی هستند. لاستیک پیرلی، کنتیننتال، میشلن، بریجستون، تویو، دانلوپ، سومیتومو، فالکن، هانکوک، رودستون، کومهو، لوفن، نکسن و ... برخی از برندهای معتبر اروپایی، ژاپنی، کره ای و غیره هستند.

در لیست محصولات فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت، می توانید مدل های مختلف برندهای معتبر داخلی و خارجی را مشاهده نمائید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()