لاستیک دولتی بهترین شرایط برای خرید لاستیک می باشد. لاستیک مهمترین اجزای خودرو محسوب می شود که موجب حرکت خودرو می شود و بعد از موتور، طراحی شکل ظاهری و ساختاری تایر نقش بسزایی بر روی عملکرد اتومبیل دارد. چند سال اخیر توسط ارگان های دولتی و همچنین شرکت های تولید کنندۀ تایر در ایران، خدماتی در خصوص فروش لاستیک دولتی به مالکین خودرو ارائه داده می شود. بدین وسیله افرادی که قصد خرید تایر دارند، می توانند با قیمت ارزان خرید لاستیک دولتی را انجام دهند. بدین وسیله با کمترین هزینه می توان لاستیک مورد نیاز اتومبیل را خریداری نمود. در ادامۀ مقاله قصد معرفی برندهای لاستیک ایرانی را خواهیم داشت. علاوه بر آنکه نگاهی به مشخصات فنی لاستیک خواهیم داشت که به سهولت بتوانید مناسب ترین تایر را خریداری نمائید. 

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت، چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و فروش تایر در تهران آغاز نموده و به منظور ارائه بهترین خدمات به هموطنان تلاش نموده، تا خدمات فروش لاستیک دولتی را نیز ارائه دهد.

شرایط خرید لاستیک دولتی

خرید لاستیک دولتی بر اساس یک سری شرایط صورت می گیرد. از این رو افرادی که واجد شرایط باشند، می توانند از خدمات لاستیک دولتی استفاده نمایند. در این صورت می توانند با قیمت ارزان تر از بازار اقدام به خرید لاستیک نمایند. برخی از شرکت های لاستیک سازی در لیست فروش تایرهای دولتی قرار دارند. در این صورت امکان خرید تایر با کیفیت و قیمت ارزان برای عموم دارندگان اتومبیل فراهم می باشد.

لاستیک بارز، یزد تایر، کویر تایر، ایران تایر، گلدستون و ... برخی از برندهای معتبر ایرانی هستند که با کیفیت عالی اقدام به تولید انواع لاستیک سواری و غیر سواری می کنند. این مجموعه های تولید تایر بر اساس راندمان کاری و همچنین سیستم مدیریتی که آنها دارند، قادر به عرضۀ لاستیک دولتی به مشتریان می باشند.

قیمت لاستیک دولتی

برای آگاهی از قیمت لاستیک دولتی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه لاستیک تماس بگیرید. در این صورت می توانید با قیمت مناسب، یکی از برندهای معتبر داخلی را متناسب با مشخصات فنی اتومبیل خریداری نمائید.

تایر نیز همانند خودرو و هر قطعۀ مکانیکی دیگر، دارای مشخصات فنی است که بر اساس آنها خریداری می شوند. به عنوان مثال متناسب با نوع اتومبیل سواری با مشخصات فنی و وزن آن، باید مناسب ترین لاستیک سواری دولتی را خریداری کنید که توان تحمل وزن خودرو و همچنین شتاب موتور اتومبیل را داشته باشد.

در حال حاضر توسط برخی از نمایندگی های معتبر و یا عرضه کنندگان تایر در سطح تهران و شهرستان ها، شرایط مناسب خرید لاستیک دولتی برای مالکین خودرو فراهم می باشد. در طرح فروش لاستیک دولتی، یک جفت تایر به متقاضیان ارائه داده می شود. علاوه بر آنکه عرضۀ تایر دولتی به صورت سالیانه و تنها یک بار انجام می گیرد. در این صورت افرادی که در سال جاری نتوانسته اند ثبت نام لاستیک دولتی را انجام دهند، می توانند برای دریافت تایر دولتی با مراکز فروش معتبر تماس گرفته و اقدامات لازم در خصوص ثبت نام و خرید لاستیک دولتی انجام دهند.

با توجه به افزایش نرخ تایرهای خارجی و ایرانی، استفاده از تسهیلات فروش تایر دولتی توسط نمایندگی های معتبر، به افراد کمک می شود که بتوانند با قیمت مناسب و کیفیت عالی از چنین شرایطی برای خرید تایر مورد نیاز خودرو استفاده نمایند.

با توجه به شرایط آب و هوایی، وزن اتومبیل، نوع خودرو و کاربرد شما از اتومبیل، می توانید ثبت نام لاستیک دولتی سواری، اسپرت، باری و غیره را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تایر فعالیت خود را آغاز نموده و می توانند شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()