لوازم یدکی بسترن از تعدد بالایی برخوردار است. به عبارتی خودروهای بسترن شامل انواع قطعات یدکی هستند که در قسمت های مختلف فنی اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اتومبیل بسترن محصول شرکت فاو موتور چین است که در سال 2006 طراحی و تولید شده است و در دسترس علاقه مندان خرید این اتومبیل قرار گرفته است. در حال حاضر توسط گروه خودروسازی بهمن موتور، انواع لوازم یدکی بسترن مونتاژ می شود. البته سری های مختلفی از خودروهای بسترن توسط این گروه خودروسازی شاهد می باشیم. بسترن B50F و بسترن B30 از رایج ترین مدل های این خودرو محسوب می شود و افراد زیادی مالک این مدل اتومبیل هستند. بر اساس مدل اتومبیل، نیز خرید  لوازم یدکی بسترن صورت می گیرد، چرا که هر کدام از آنها بر اساس توان و قدرت موتوری اتومبیل طراحی و ساخته شده اند.

فروشگاه نیوپارت، یکی از عرضه کنندگان معتبر در حوزۀ قطعات یدکی خودروهای بسترن در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز نموده و توانسته پاسخگوی نیاز متقاضیان در سراسر کشور باشد.

عوامل اصلی فروش لوازم یدکی بسترن B30

به طور کلی خرید و فروش لوازم یدکی بسترن بر اساس سری های مختلف این اتومبیل و همچنین دسته بندی های متعدد، صورت می گیرد. در واقع مرتبط با دسته بندی لوازم یدکی موتور خودروهای بسترن، لوازم یدکی بدنه، قطعات یدکی جلوبندی، قطعات سیستم برق رسانی و غیره می شوند. در این صورت دارندگان خودروهای بسترن B30 می توانند در صورت نیاز، هر کدام از لوازم یدکی بسترن  B30 را از فروشگاه های معتبر عرضۀ قطعات یدکی خودروهای گروه بهمن موتور خریداری کنند.

به این ترتیب می توانید با قیمت مناسب، قطعات آسیب دیدۀ خودروهای بسترن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از مراکز معتبر عرضۀ لوازم یدکی بسترن تهیه کنید. به دلیل وجود تنوع در قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن، برای خرید قطعات، نیاز به توجه بیشتر است چون همانطور که گفته شد، خودروی بسترن در سری های مختلف طراحی و تولید شده اند و دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.

برای آگاهی از موجود بودن و قیمت انواع لوازم یدکی بسترن، می توانید با مرکز فروش فروشگاه نیوپارت تماس گرفته و اطلاعات جامع مورد نظر خود را دریافت کنید.

به همین جهت، هنگام تهیۀ هر کدام از لوازم یدکی بسترن B50 همچون قطعات بسترن بی 30 نیاز به بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی لوازم یدکی و یا بسته بندی آنها می باشد. خودروهای بسترن از مهمترین محصولات شرکت خودرسازی FAW محسوب می شود و از قطعات و لوازم یدکی با کیفیت متشکل شده است که باعث عملکرد فنی عالی این خودرو در میان دیگر محصولات این کمپانی شده است. لذا به محض رویت مشکلات فنی در قسمت های مختلف این خودرو، ممکن است نیاز به تعویض و خرید لوازم یدکی بسترن باشد که بتوان عملکرد اولیۀ اتومبیل را بازگرداند. به طور کلی هر کدام از قطعات بسترن بر حسب مشخصات فنی و بدنۀ خودرو که در قسمت طراحی و مونتاژ خودروهای بسترن در نظر گرفته می شود، انتخاب شده و جایگذاری می شوند. به این ترتیب هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی بسترن، توجه به این نکته ضرورت دارد و بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان

قیمت لوازم یدکی بسترن به نوع قطعات، جنس، مدل و ابعاد لوازم یدکی بسترن خواهد داشت. البته بحث وارداتی بودن قطعات و لوازم یدکی بسترن، تأثیر مستقیم بر روی قیمت قطعات خواهد داشت. برای خرید قطعات بسترن B30 و سیر مدل ها و دیگر خودروها باید به کیفیت قطعات و اصل بودن آنها توجه نمود.

فروشگاه نیوپارت جزء یکی از مراکز معتبر در حوزۀ واردات و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن در تهران و شهرستان ها می باشد.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()