فروش اقساطی 207 به منظور خرید خودروی پژو 207 با پرداخت اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت است که در اختیار افراد قرار گرفته می شود. در انتهای سال 1394 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو، ثبت نام پژو 207 آغاز شد و بدین صورت اولین سری از خودروهای 207 در سال 1395 در اختیار مشتریان قرار گرفته شد. طراحی بدنۀ پژو 207 همانند خودروی 206 ساخته شده است که تفاوت قابل توجه آن مرتبط به چراغ های جلوی این خودرو می باشد که متمایز ساخته است و در حال کلی خیلی از افراد به دلیل ظاهر شیک و عملکرد فنی خوب، خواستار خرید نقد و  فروش اقساطی 207 می باشند. در همین راستا شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، تلاش کرده اند برای سهولت خرید اتومبیل توسط عموم مردم، خدمات فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت 207 به مشتریان ارائه داده می شود.

جهت دریافت خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو و سایر شرکت های سازندۀ خودرو با شرایط آسان و تضمین شده می توانید با کارشناسان فرنام خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی پژو 207 با اقساط بلند مدت

همانطور که می دانید در ابتدا فروش اقساطی خودروها با اقساط کوتاه مدت به مشتریان ارائه داده می شد ولی با گذشت زمان و افزایش متقاضیان، شرکت ها با طولانی تر کردن تعداد اقساط، توانستند سطح فروش خودروها را افزایش داده و به طبع آن رضایت مندی خریداران را فراهم سازند. در همین راستا خدمات فروش اقساطی بلند 207 نیز به افرادی پیشنهاد داده می شود که از عهدۀ خرید اقساطی کوتاه مدت بر نمی آیند و تنها با افزایش تعداد اقساط قادر به خرید اتومبیل خواهند بود چون سطح درآمدی که دارند اندک است.

فرنام خودرو، یکی از عرضه کنندگان معتبر در عرصۀ فروش خودروهای سواری داخلی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند. این مجموعه در لیست محصولاتی که ارائه می دهد، فروش اقساطی با تحویلی آنی 207 را نیز قرار داده است.

به طور کلی با ارائه شرایط آسان فروش اقساطی 207، افراد بیشتری می توانند از عهدۀ خرید این خودروی با کیفیت و جوان پسندانه برآیند. هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی پژو 207 هاچبک، توجه داشته باشید که 4 آپشن اصلی چون فرمان برقی، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل و همچنین ترمز عقب دیسکی داشته باشد. در واقع از نیمۀ دوم سال 1399، خودروی پژو 207 با مدل هاچبک پانوراما به بازار عرضه شد. در واقع نسخه ای که هم دنده ای و هم به صورت اتومات می باشد. از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده تا افراد متقاضی استفاده از خدمات فروش اقساطی 207 باشند و تمایل به خرید پژو 207 را داشته باشند، کیفیت ساخت عالی، حداقل سوخت مصرفی، فرمان برقی سفارشی، عملکرد عالی پژو 207 هاچبک نسبت به ساخت سری اول و تجهیزات بیشتر اشاره نمود، که البته دارای یک سری نقاط ضعف است که نسبت به عملکرد بالای آن قابل چشم پوشی می باشد.

پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو پژو 207 هاچ بک، به مشخصات فنی خودرو می پردازیم که راحت تر بتوانید این خودرو را خریداری کنید. محور محرک پژو 207 هاچبک، دیفرانیسل جلو با گیربکس 4 دنده اتومات، پیشرانه 4 سیلندر توربو 5 با حجم موتور 1.6 لیتر می باشد. از مشخصات فنی عملکرد موتوری 207 می توان به قدرت 105 اسب بخار، گشتاور 142 نیوتن متر، شتاب 12.6 ثانیه، سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، 7.1 لیتر در صد کیلومتر برای مصرف ترکیبی اشاره نمود و از نظر شکل ظاهری دارای بدنه از نوع هاچ بک جمع و جور با شاسی یکپارچه می باشد.

برای بهره مندی از شرایط آسان فروش اقساطی پژو 207 سری جدید می توانید با مرکز فروش فرنام خودرو تماس بگیرید، تا راهنمایی های لازم به شما ارائه داده شود.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()