فروش اقساطی کوئیک در لیست خدمات فروش اقساطی محصولات شرکت خودروسازی سایپا به مشتریان ارائه داده می شود. تولید و رونمایی از خودروی کوییک در اواخر سال 1395، توسط وزیر صنعت دولت دوازدهم و رئیس مجلس دورۀ دهم صورت گرفت. به گفتۀ برخی از کاشناسان به عنوان یکی از خودروهای پرآپشن از محصولات ملی در ایران شناخته شد. در دیدگاه اولیه ای که شرکت خودروسازی سایپا از ساخت خودروی کوئیک داشت، نمایی از خودروی پژو 206 ایران خودرو را داشته باشد و از نظر فنی برخی از آپشن های خودروی تیبا هاچ بک را داشته باشد که بتواند این خودرو را نسبت به سایر محصولات سایپا متمایز نماید. از همان ابتدای رونمایی این خودرو، خیلی از افراد از آن استقبال نموده و تلاش کردند با بهره گیری از تسهیلات  فروش اقساطی کوئیک ، بتوانند برای خرید این اتومبیل استفاده نمایند.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش نقد و اقساط محصولات سایپا در تهران و شهرستان ها توانسته فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و امکان فروش اقساطی کوئیک را با شرایط ایده آل برای مشتریان فراهم سازند.

شرایط فروش اقساطی خودروی کوئیک

در حال حاضر در لیست محصولات شرکت خودروسازی سایپا توسط شرکت های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو، می توانید فروش اقساطی کوئیک با تحویل فوری را مشاهده نمائید. در ادامۀ مقاله به نقاط قوت و ضعف خودروی کوییک می پردازیم، تا بتوانید با نگاه دقیق تری از خدمات فروش اقساطی کوییک برای خرید اتومبیل استفاده نمائید. هزینۀ نگهداری پایین کیفیت بالادر عملکرد فنی حدود 35%، طراحی طاهری زیبا و چشمگیر، کابین و امکانات پیشرفته و دیجیتالی در داشبرد از جمله مزایا و نقاط قوت این خودرو محسوب می شود. به طور کلی افرادی که طرفدار این مدل خودروی سواری هستند، می توانند با بودجه بندی و برنامه ریزی اقتصادی از فرصت های عالی فروش اقساطی اختصاصی کوئیک به بهترین شکل استفاده نمایند.

مشخصات فنی خودروی کوییک

پیش از خرید این خودرو، اطلاع داشتن از ویژگی و مشخصات فنی کوئیک برای شما مشتریان گرامی لازم است.

خودروی کوئیک دارای محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 5 دنده دستی، پیشرانۀ 4 سیلندری با حجم موتور 1.5 Lit ، با عملکرد فنی 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 13 ثانیه، سرعت 160 کیلومتر بر ساعت و مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر می باشد.

با توجه به ویژگی های فنی و ساختاری که این خودرو دارد، خیلی از افراد با مقایسۀ قیمت و کیفیت آن، استفاده از شرایط فروش اقساطی کوئیک را یک فرصت ایده آل محسوب می کنند و علاقه مند به خرید این خودروی با کیفیت هستند.

برای اطلاع از قیمت آنلاین و شرایط  فروش اقساطی خودرو می توانید با مرکز فروش فرنام خودرو تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی با تسهیلات ویژه در تهران فعالیت می کند.

فروش اقساطی کوئیک با تحویل فوری و سند بنام

امروزه با مراجعه به شرکت های لیزینگی معتبر در سطح کشور، که دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه های مربوطه هستند، می توانید با اطمینان اقدام به خرید اقساطی خودرو نمائید. استفاده از شرایط فروش اقساطی کوئیک با تحویل فوری اتومبیل و سند بنام به شما کمک می کند که بتوانید ساعاتی پس از عقد قرارداد و دادن حداقل پیش پرداخت، خودروی کوئیک خود را با کارت ماشین بنام تحویل بگیرید. افرادی که همواره به دنبال بهره مندی از فرصت های ایده آل برای رسیدن به آرزوهای خود می باشند، می توانند فروش اقساطی خودروهای داخلی را نیز مشمول این راهکار به حساب آورند.

جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص نحوۀ خرید اقساطی اتومبیل، می توانید با فرنام خودرو تماس گرفته و از خدمات مشاوره ای رایگان این مجموعه استفاده نمائید.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()