فروش اقساطی ایران خودرو چندین سال است که در کشورمان آغاز شده است. در واقع یکی از شرکت های خودروسازی بزرگ در ایران، کمپانی ایران خودرو می باشد. این شرکت تا کنون توانسته محصولات متعددی را تولید و مونتاژ نموده و در اختیار هموطنان خود قرار دهد. تنوع محصولات این شرکت بسیار است و از کیفیت بالای بدنه و طراحی زیبای بدنه برخوردار هستند. افزایش قیمت خودرو در این کمپانی، نیز به دلیل مسائل تحریم آمریکا علیه ایران و اقتصادی، موجب شده تا دست مردم از خرید خودرو کوتاه شود. به همین دلیل این شرکت با ارائه خدمات  فروش اقساطی ایران خودرو  به مشتریان خود فرصتی برای خرید اتومبیل دهد. نکتۀ مهمی که در این رابطه وجود دارد، این است که فروش فوق العاده را  چند ماه یکبار و آن هم به صورت قرعه کشی انجام می دهد. در نتیجه افراد به سختی می توانند از این فرصت بهره مند شوند. راهکار دیگری وجود دارد که در ادامۀ مقاله به آن می پردازیم.

فرنام خودرو یکی از مجموعه های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودروهای داخلی از جمله محصولات ایران خودرو در تهران و شهرستان ها می باشد و در ادامه بیشتر به شرح وظایف و خدمات فروش اقساطی خودرو در این مجموعه می پردازیم.

شرح شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

پژو 206، پژو 207، پژو پارس سال، پژو جی ال ایکس، پژو 405، سمند، رنو، دنا، دنا پلاس و ... از جمله محصولات ایران خودرو هستند که در طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شوند.

نحوۀ دریافت خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به این شرح است:

افراد با دادن پیش پرداخت یا همان حداقل مبلغ متناسب با قیمت تمام شدۀ خودرو، می توانند سند خرید و فروش خودرو را امضاء نموده و الباقی مبلغ خودرو طی چندین قسط مشخص شده، پرداخت می شود. از این رو افرادی که توان خرید نقد خودرو را ندارند، می توانند از ویژگی های این نوع خدمات برای تحقق یافتن به رویاهایشان استفاده نمایند. البته با گذشت زمان، شرکت های معتبر و با سابقۀ عرضه کننده و لیزینگ خودرو، توانسته اند با سرمایه گذاری شخصی و أخذ تسهیلات از برخی بانکداری ها، بتوانند شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برای مشتریان ساده تر در نظر بگیرند و افراد راحت تر از قبل قادر به خرید اتومبیل رویاهای خود شوند.

مجموعۀ فرنام خودرو نیز در این امر مستثنی نبوده و توانسته با خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی، بتواند از همان ساعات ابتدایی دریافت پیش قسط، خودرو را با سند مالکیت به نام خریدار، تحویل شخص داده و رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نماید.

توجه به این موضوعات از سوی شرکت های سرویس دهندۀ فروش اقساطی خودرو  داخلی، موجب می شود، بازار خرید و فروش خودرو در داخل ایران رونق خود را داشته باشد و بی ثباتی بازار از بین رود.

لازم به ذکر است که فقط تحریم ها نیستند که موجب هرج و مرج در بازار خودرو می شود، بلکه برخی از شرکت های عرضه کنندۀ خودرو که نامعتبر هستند نیز باعث ایجاد جو نامناسب در فضای بازار خودرو می شوند و به طبع آن جامعه با افزایش قیمت و همچنین کسادی بازار روبرو خواهند شد و اقتصاد کشور را تحت الشعاع خود قرار می دهند. 

بنابراین شما با مراجعه به شرکت و نمایشگاه های فروش خودروی معتبر در سطح تهران می توانید به بازار خودرو کمک شایانی نمائید. فروش اقساطی پژو 206 و یا فروش اقساطی پژو سال برخی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که همیشه در لیست فروش فوق العاده اقساطی ایران خودرو در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید با گروه فرنام خودرو ارتباط برقرار کنید.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 741
نمایش همه
علاقه مندی ها ()