فروش اقساطی خودرو بهترین راه چاره برای خرید اتومبیل در این روزهای بی ثبات بودن نرخ خودرو در سطح بازار می باشد. البته از گذشته تا کنون، علاوه بر روش خرید نقدی خودرو، تنها با فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، می توانستند آرزوی همیشگی خود را محقق سازند. تنوع محصولات خودروهای داخلی و خارجی بسیار است و این مسئله به افراد کمک می کند که راحت تر بتوانند خودرویی متناسب با توان مالی و بودجۀ اختصاص داده اند، خریداری کنند. به طور کلی خرید اقساطی خودرو دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامۀ مقاله اشاره ای به این موضوع خواهیم داشت. بدین وسیله بتوانید با آگاهی کامل، اتومبیل خود را خریداری کنید.

فرنام خودرو یکی از بزرگ ترین مجموعه های فعال در حوزۀ فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی است که توانسته در تهران فعالیت مجموعۀ خود را آغاز کند و در حال حاضر نیز با راه اندازی وب سایت رسمی، بتواند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را در سراسر کشور گسترش دهد.

فروش اقساطی خودرو به روش های مختلف

هم اکنون شرایط فروش اقساطی خودرو نسبت به گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده است و شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل در تلاش هستند که بتوانند سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، توسعه ببخشند. فروش اقساطی خودرو با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت دو روش اصلی خرید اقساطی خودرو می باشد. بنابراین افرادی که قصد خرید قسطی خودرو دارند، می توانند بر حسب توان مالی و مبلغ اقساط ماهیانه، اقدام به انتخاب و خرید اتومبیل داخلی و خارجی نمایند.

نکتۀ کلیدی که در رابطه با فروش اقساطی بلند مدت خودرو وجود دارد، مسئله کارمزد فروش خودرو می باشد چون با افزایش تعداد اقساط، مبلغ کارمزد نیز بیشتر می شود. البته لازم به ذکر است که این مورد در مقابل تحویل فوری اتومبیل بسیار مقرون به صرفه می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

فروش اقساطی اتومبیل با تحویل آنی

چند سال اخیر رقابت میان شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل، در رابطه با زمان تحویل اتومبیل می باشد. به عبارتی شرکت هایی که در فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی، خدمات ارائه می دهند، بیشترین مشتری را دارند. در این صورت خریدار اتومبیل، حین پرداخت اقساط می تواند از خودرو استفاده نماید و این مسئله برای افراد بسیار حائز اهمیت است و سند مالکیت به نام خواهند داشت.

علاوه بر آنکه به دلیل بی ثبات بودن نرخ خودرو در سطح بازار، استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری می تواند مقرون به صرفه باشد. بدین وسیله فرد به رویای همیشگی خود دست پیدا می کند.

فرنام خودرو، چندین سال است که کسب و کار مجموعۀ خود را در عرصۀ خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی در تهران آغاز نموده و تا کنون توانسته با بهبود خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، به موفقیت های زیادی دست یابد و همواره در صدد جلب رضایت مشتریان، بهترین شرایط را پیش روی مشتریان قرار دهد.

اهمیت خرید اقساطی خودرو

همانطور که گفته شد، اهمیت خرید اقساطی ایران خودرو  در این است که افراد بر اساس توان مالی و سطح درآمد شخصی خود و اعضای خانواده، می تواند با پس انداز و مدیریت مالی، بتواند به آرزوی دست نیافتنی خود، در ایران، دست پیدا کند. چرا که با استفاده از خودروی شخصی راحت تر افراد می توانند به کارهای روزمرۀ خود رسیدگی کنند، علاوه بر آنکه به راحتی می توانند به سفرهای خانوادگی رفته و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده فراهم کنند.

به طور کلی شرکت فرنام خودرو نیز با هدف تحقق این آرزوی برای هموطنان خود، در تلاش است که شرایط منعطف برای فروش اقساطی خودرو به مشتریان در سرتاسر کشور پیشنهاد دهد.

 

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()