فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار برای افرادی است که بتوانند به آرزوی های دست نیافتنی خود در خصوص خرید اتومبیل دست پیدا کنند. با استفاده از این فرصت، افراد زیادی تا کنون توانسته اند با شرایط عالیت موفق به خرید خودروهای داخلی و خارجی شوند. امروزه علاوه بر شرکت های خودروسازی، برخی از نمایندگی ها و شرکت های معتبر عرضه کنندۀ خودرو به عنوان شرکت های لیزینگی، خدمات متنوع  فروش اقساطی خودرو به مشتریان ارائه می دهند. در واقع در صدد هستند که بتوانند شرایط مناسبی را پیش روی عموم مردم قرار دهند، که به واسطۀ آن راحت تر از قبل اقدام به خرید اتومبیل نمایند. در نظر گرفتن شرایط آسان و تحویل خودرو در لحظه از مهمترین خدمات شرکت های معتبر عرضۀ خودرو محسوب می شود.

فرنام خودرو به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش خودروهای داخلی و خارجی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کند. بدین وسیله بتواند بر حسب نیاز برای متقاضیان شرایط آسان تری را برای خرید اتومبیل قرار دهند.

فروش اقساطی خودروهای داخلی

همانطور که می دانید تعدد شرکت های خودروسازی که در ایران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده اند اندک نمی باشند. در واقع این شرکت ها توانسته اند محصولات ملی و یا مونتاژ خودروهای خارجی را در داخل ایران انجام دهند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. به طور کلی فروش اقساطی خودروهای سایپا، فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی کرمان موتور و .... به متقاضیان خرید پیشنهادات خود را در رابطه با خرید اقساطی خودروها مطرح می کنند. از این رو افرادی که قصد خرید اقساطی خودروهای داخلی را دارند، می توانند با مشاهدۀ شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت های خودروسازی داخلی، مناسب ترین خودرو را با شرایط آسان و تحویل خودرو در لحظه خریداری کنند. 

فروش اقساطی خودرو با آپشن تعویض خودرو

نکتۀ مهمی که در زمینۀ خدمات فروش اقساطی خودرو که توسط گروه فرنام خودرو صورت می گیرد، آپشن تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط خودرو می باشد. در این مدت افراد می توانند خودروی خریداری شدۀ خود را در صورت تمایل، تعویض نمایند. تحویل آنی خودرو نیز از دیگر خدمات عالی این شرکت عرضه کنندۀ خودرو محسوب می شود. یعنی با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، می توانید ساعاتی پس از عقد قرارداد و دادن پیش پرداخت، خودروی بنام خود را تحویل بگیرید.

امروزه تنها با استفاده از شرایط فروش اقساطی مانند  شرایط فروش اقساطی سایپا  می توان با شرایطی بهتری، یکی از محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی را خریداری نمود. توجه به این نکته که بازار خودرو بی ثبات است و هر لحظه ممکن است با افزایش نرخ خودرو در بازار روبرو شویم، استفاده از خدمات شرکت های معتبر عرضه کنندۀ خودرو بهترین گزینه محسوب می شود و می تواند شما را در این امر یاری رساند.

شرایط فروش اقساطی طولانی مدت

افرادی که از توان مالی کمتری برخوردار هستند و متناسب با شرایطی که با آن سر می برند، می توانند تقریباً با قیمت مناسب از مزایای فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت استفاده نمایند. در اینجا افراد می توانند بر حسب نیاز، تعداد اقساط بلند مدت را برای پرداخت مبلغ خودرو و تسویۀ کامل آن انتخاب نمایند. توجه به این موضوع به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب تری اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند و تحت فشار مالی سنگین قرار نگیرند. علاوه بر آنکه در مدت زمان کوتاهی، خودروی خود را تحویل گرفته و الباقی اقساط را نیز پرداخت کنند.

به طور کلی فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در سراسر کشور می باشد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 811
نمایش همه
علاقه مندی ها ()