فروش اقساطی خودرو یکی از بهترین موقعیت هایی است که به واسطۀ آن می توان آرزوی خود را محقق ساخت. تا کنون برای هر شخصی اتفاق افتاده است که نیاز فوری به اتومبیل داشته است ولی به دلیل عدم پول کافی، نتوانسته اتومبیل خریداری کند. امّا در حال حاضر برخی از شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، توانسته اند در زمینۀ فروش اتومبیل تغییراتی ایجاد کنند و این مشکل را برای عموم مردم مرتفع سازند.   فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری اتومبیل بهترین گزینه برای خرید خودرو می باشد. در این روزهایی که قیمت خودرو ثبات ندارد و هر لحظه گران تر می شود، یافتن شرکتی که بتواند با شرایط عالی و قیمت ثابت به روش فروش اقساطی، اتومبیل به فروش برساند، آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آورد.

برای استفاده از خدمات فروش ویژه اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید با گروه مجرب فرنام خودرو تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ خرید و فروش اتومبیل در سرتاسر کشور فعالیت می کند و همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص خرید اقساطی خودرو با بهترین کارشناس ها می باشد.

بهترین شرایط خرید اتومبیل

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، فروش اقساطی خودرو، موجب می شود که در بازار خودرو، افراد به هیچ وجه دست خالی محل را ترک نکنند و بتوانند بر حسب توان مالی و قیمت اتومبیل، از شرایط فروش اقساطی، اتومبیل خریداری کنند که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد.

ایجاد تحریم آمریکا بر علیه ایران، موجب بی ثبات شدن نرخ اتومبیل در بازار این روزها شده است. از این رو شرکت های خودروسازی به سختی می توانند قطعات خودرو را تهیه کنند و به طبع آن با افزایش قیمت خودرو و هرج و مرج در بازار خودرو را شاهد می شویم. این مسئله موجب می شود که کمتر کسی بتواند اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری کند ولی شرکت های عرضه کنندۀ خودرو که منصفانه با این موضوع برخورد می کنند، توانسته اند با فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی اتومبیل، یک فرصت عالی برای خرید اتومبیل برای مردم فراهم سازند.

فروش لیزینگی خودرو

مقصود از فروش لیزینگی خودرو، همان فروش اقساطی خودرو است که برخی از شرکت های معتبر عرضه کنندۀ اتومبیل در صدد هستند که شرایط ایده آلی را پیش روی مشتریان قرار دهند. در این صورت عموم مردم می توانند با مراجعه به چنین شرکت های معتبر و با سابقه، اقدام به خرید قسطی خودروی مورد نظر نمایند. به عبارتی افراد با مراجعه به نمایندگی های فروش یا عرضه کنندۀ اتومبیل به صورت و نقد و اقساط، می توانند از طریق خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی مانند خدمات فروش اقساطی سایپا  ، موفق به خرید شوند.

فرنام خودرو، یکی از مجموعه های لیزینگی فعال در تهران است که توانسته با فراهم نموده شرایط ایده آل برای فروش اقساطی خودرو، به افراد زیادی فرصت خرید اتومبیل را با بهترین شرایط بدهد.

فروش اقساطی خودرو با سند بنام

امروزه تنها برخی از شرکت های عرضه کنندۀ خودروهای اقساطی قادر به تحویل سند مالکیت به نام خریداری می باشند. در واقع اکثر شرکت ها پس از اتمام اقساط سند مالکیت ارائه می دهند که این مسئله می تواند برای چند سال ادامه پیدا کند. لذا استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با سند بنام و تحویل فوری اتومبیل، به میزان قابل توجهی می تواند رضایتمندی افراد را برآورده سازد.

البته همواره به یاد داشته باشید، پیش از دریافت چنین خدماتی از سوی شرکتی، داشتن مجوز کسب و کار و شماره ثبت عضویت از اتحادیه و مواردی از این قبیل را در رابطه با شرکت های لیزینگی چک نمائید.

فرنام خودرو با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش اتومبیل به روش نقد و اقساط، همیشه آمادۀ خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()