فروش اقساطی تیبا فرصت ایده آلی برای افرادی است که خواستار خرید این خودرو می باشند. تیبا از دیگر محصولات خودروسازی سایپا محسوب شده و با چند تیپ مختلف تولید و بازار خودرو عرضه می شود. تیبا معمولی و تیبا آپشنال که شامل تیبا 2 و تیبا هاچ بک می شود. لذا متناسب با تنوع محصولات شرکت های خودروسازی، خدمات اختصاصی فروش اقساطی تیبا 2 پلاس،  فروش اقساطی تیبا پلاس و هایچ بک پیش روی انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود. تیبا 2 به عنوان یکی از محصولات پرتقاضای شرکت خودروسازی سایپا است و اکثراً قشر جوان طرفدار خرید این مدل خودرو می باشند. از ویژگی های بدنه و مشخصات فنی خودروی تیبا می توان به موارد زیادی اشاره نمود، که به طبع آن افراد زیادی علاقه مند به خرید اقساطی تیبا شده اند.

فرنام خودرو، یکی از ارائه دهندگان خدمات فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی در سطح کشور می باشد. این مجموعه توانسته در جهت مشتری مداری و جلب رضایت آنان، سطح خدماتی که ارائه می دهد را توسعه ببخشد و شرایط آسان فروش اقساطی خودروی تیبا را در لیست محصولاتی که ارائه می دهد، قرار دهد.

شرایط فروش فوق العاده اقساطی تیبا 2

در حال حاضر شرایط عالی برای فروش اقساطی تیبا 2 برای مشتریان خرید این محصول فراهم می باشد. در اینجا به برخی از ویژگی و مشخصات فنی خودروهای تیبا 2 می پردازیم که بهتر بتوانید این خودرو را پس از مقایسه خریداری کنید.

این نوع خودروی تیبا جزء خودروهای 5 درب محسوب می شود و نسبت به خودروهای مشابه در بازار، از فضای جادار برای استفادۀ کلیۀ سرنشینان و فضای مناسب صندوق عقب برخوردار است و امکان فروش اقساطی خودروی تیبا با رنگبندی های متنوع برای متقاضیان مهیا می باشد.

از مشخصات فنی و موتوری خودروی تیبا می توان به تعداد 4 سیلندر خطی، حجم موتور 1503 سی سی، حداکثر قدرت 87 hp/5300pm،  حداکثر گشتاور 128 Nm/4000pm، سیستم سوخت رسانی انژکتوری، با گیربکس 5 سرعته دستی، فرمان هیدرولیک، سیستم تعلیق جلو مک فرسون، سیستم تعلیق عقب torsion beam ، سیستم ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای می باشد.

با توجه به تفاسیری که از ویژگی های فنی این خودرو داشتیم، خیلی از افراد این اتومبیل را جزء نسخۀ جدید از محصولات سایپا می شناسند و علاقه مند به داشتن این خودرو هستند. از این رو شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در لیست محصولات خود، با ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا، امکان خرید قسطی تیبا را برای مشتریان فراهم کرده اند. در این صورت افراد راحت تر می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآمده و تحت فشار مالی بیش از اندازه قرار نگیرند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با فروش اقساطی تیبا با تحویل آنی، این است که افراد از همان ابتدای عقد قرارداد می توانند اتومبیل خود را، تنها با پرداخت پیش قسط تحویل بگیرند و الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شده، پرداخت کنند.

فرنام خودرو نیز از جمله شرکت های معتبر است که از این موضوع تبعیت می کند و قادر به عرضۀ بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا مانند تیبا و سایر محصولات خودروسازی سایپا در تهران و شهرستان ها می باشد.

از تجهیزات ایمنی و رفاهی خودروی تیبا معمولی و آپشنال می توان به داشتن مولتی مدیا و دوربین دید عقب، داشتن سیستم هشدار موانع دنده عقب یا همان سنسور پارکت خودرو، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، داشتن سیستم پیشرفته ترمز ABS، روف رک، صندلی پرم و تریم داخلی مشکی، کفی صندوق عقب سه بعدی و زیرپایی سه بعدی، شیشه دودی و ... در مدل تیبا آپشنال اشاره نمود.

بسیار از افراد متقاضی استفاده از تسهیلات فروش اقساطی بلند مدت تیبا به صورت تضمین شده و ساده ترین شرایط توسط فرنام خودرو می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

 

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()