فروش اقساطی جک، بهترین فرصت برای افرادی است که تمایل به خرید این محصول هستند. خودروی جک از جمله خودروهایی با عملکرد فنی بالای 75 درصد، طراحی ظاهری عالی، کابین و امکانات داشبورد بسیار خوب، کیفیت بالا برخوردار می باشد و همواره خیلی از افراد علاقه مند به داشتن این خودرو هستند. در نتیجه تلاش می کنند که از شرایط فروش فوق العاده اقساطی جک، بتوانند یکی تیپ های مختلف جک را با شرایط و قیمت مناسب خریداری کنند. از این خودرو با نام کراس اوور چینی با پیشرانۀ توربو که دارای جعبه دنده دستی است، اشاره می شود.

برای اطلاع از نحوۀ استفاده از خدمات آسان  فروش اقساطی جک  با تحویل فوری اتومبیل، می توانید با مرکز فروش فرنام خودرو تماس بگیرید. سپس مناسب ترین گزینه را برای خرید خودروی جک انتخاب نمائید.

شرایط ایده آل فروش اقساطی خودروهای جک

همانطور که گفته شد، در حال حاضر چند تیپ از خودروهای جک در سطح بازار عرضه می شود که می توان به جک S5، جک S3، جک J5، جک J4 و ... اشاره نمود. البته هر کدام از آنها دارای آپشن های مختلفی هستند که باعث تمایز شکل ظاهری و همچنین قدرت موتور و سرعت عملکرد آنها شده است، که در نهایت موجب تفاوت قیمت میان آنها انجامیده. بنابراین زمان استفاده از خدمات فروش اقساطی جک، باید مدل اتومبیل را در نظر داشته باشید.

در سال 1394 استقبال شدید از مدل سری جدید خودروی جک S5 دنده ای صورت گرفت، علاوه بر آنکه از طراحی قابل قبولی برخوردار است و دارای مشخصات فنی عالی می باشد. این محصول در بازار خودروی داخل توانسته چشم خیلی از افراد را مجذوب سازد.

از مشخصات فنی خودروی جک S5 می توان به محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 6 دنده دستی، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، حجم موتور 2 لیتر اشاره نمود. علاوه بر آنکه از قدرت 174 اسب بخار، گشتاور 235 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 10.8 ثانیه، سرعت 180 کیلومتر بر ساعت و مصرف ترکیبی 7.7 لیتر در صد کیلومتر اشاره نمود. این موارد تنها برخی از ویژگی های ساختاری این مدل خودروی جک محسوب می شود و خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از شرایط فروش اقساطی جک S5، برای خرید این خودروی نسبتاً لاکچری می باشند.

جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی بلند مدت جک برای تیپ های مختلف این خودرو با کارشناسان فروش فرنام خودرو ارتباط برقرار کنید.

فروش اقساطی جک S3

همانطور که گفته شد، چندین تیپ از خودروهای جک تولید شده و وارد بازار خودرو شده است و افراد زیادی تمایل به خرید محصولات این برند اتومبیل با شرایط فوق العاده آسان و تحویل فوری خودرو می باشند. امروزه شرکت های لیزینگی که خدمات فروش اقساطی جک S3 با تحویل فوری به مشتریان ارائه می دهند، با ساده تر کردن شرایط نظر آنان را برای ادامۀ مسیر جلب می کنند.

از مشخصات فنی این خودرو، می توان به حجم موتور 1590 سی سی، استاندارد آلایندگی یورو 5، حداکثر قدرت 107 اسب بخار در دور موتور 6 هزار دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در طیف دور موتوری 3500 الی 4500 دور در دقیقه، جعبه دندۀ اتوماتیک با مکانیزم CVT، سیستم فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم تعلیق جلو (مک فرسون) عقب (پیچشی نیمه مستقل)، حجم مخزن سوخت 45 لیتر، حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت، سایز چرخ های رینگ 16 اینچ آلومینیومی و وزن خالص 1250 کیلوگرم می باشد.

با این تفاسیر خیلی از افراد مایل به خرید اقساطی جک هستند و همواره در تلاشند از تسهیلات فروش اقساطی جک برای خرید این خودرو استفاده کنند.

جهت استفاده از شرایط ساده فروش اقساطی کرمان موتور و خودروهای جک می توانید با گروه موفق و با سابقۀ فرنام خودرو تماس بگیرید.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()