فروش اقساطی پژو پارس به عنوان یکی از محصولات شرکت ایران خودرو در سراسر کشور به عموم مردم ارائه داده می شود. قدمت تولید پژو پارس سال به سال 1379 پس از ساخت پژو 405 بر می گردد. این نوع خودرو در ابتدا با نام "پرشیا" نام گذاری شد، که بعداً با نام "پژو پارس " در بازار شناخته شد. این خودرو از نظر طراحی به فیس لیفتی فرانسوی پژو 405 مشابه است و الهام گرفته از پژو 406 ساخته شده است. دارای ظاهری عالی و از نظر ظرفیتی نیز بسیار جادار و با ظرفیت می باشد. به دلیل داشتن ویژگی های ظاهری و ساختاری عالی که این خودرو دارد، خیلی از افراد متقاضی خرید این خودرو هستند. به همین علت خدمات  فروش اقساطی پژو پارس را نیز در لیست محصولات ایران خودرو توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو و همچنین شرکت های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو در سراسر کشور مشاهده نمود. در ادامۀ مقاله به مشخصات فنی این خودرو می پردازیم.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ است که توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی فعالیت مداوم داشته باشد و همواره تلاش نموده برای جلب رضایت مشتریان، بهترین خدمات را ارائه دهد. شرایط آسان فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی مهمترین هدف این مجموعه می باشد.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس و مشخصات فنی آن

ارائه خدمات فروش اقساطی پژو پارس به روش های کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد، که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم. با توجه به اینکه چند سال اخیر با افزایش قیمت خودرو ها توسط شرکت های خودروسازی و همچنین در سطح بازار روبرو هستیم، افراد دیگر توان خرید نقد خودروها را ندارند و این مسئله شرکت ها را واداشت که تسهیلات بیشتری برای خرید خودرو برای عموم مردم فراهم کنند. به عنوان نمونه در نظر گرفتن شرایط فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت پژو پارس، به افراد کمک می کند که بتوانند بر حسب درآمد و توان مالی که از آن برخوردار هستند، بتوانند به واسطۀ این شرایط، خودروی مورد نظر خود را خریداری نموده و پس از پرداخت بخشی از مبلغ کل خودرو در ابتدای عقد قراراداد، الباقی مبلغ خودرو را طی چندین قسط در تاریخ های مشخص پرداخت کنند. این چنین تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرند.

برای استفاده از خدمات فروش اقساطی تحویل آنی پژو پارس می توانید با گروه فرنام خودرو تماس بگیرید. این مجموعه می تواند شما را در خرید خودروهای اقساطی با انعطاف پذیری بالا کمک کند.

امروزه خیلی از افراد از خدمات فروش اقساطی خودرو  پژو پارس استفاده نموده اند و موفق به خرید این خودرو شده اند.

آگاهی داشتن از مشخصات فنی خودرو، پیش از خرید، ضرورت دارد چون قیمت خودرو بر اساس این فاکتورها تعیین شده است. نوع موتور پژو پارس از توربو 5 با حجم موتور 1587 سی سی و حداکثر توان موتور 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه تشکیل شده است که دارای حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4 هزار دور در دقیقه می باشد. پژو پارس دارای نسبت تراکم 10.5 با 16 سوپاپ و سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای می باشد. نوع سوخت سازگار برای پژو پارس، بنزین بدون سرب اکتان 87 و 95 است که امکان حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد در 15 ثانیه را برای این ماشین فراهم می سازد.

به طور کلی افراد پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی پژو پارس، نگاه دقیقی به ویژگی های ظاهری و فنی خودرو می کنند که با آگاهی کامل خودرو را خریداری کنند.

فرنام خودرو از ابتدای راه اندازی کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود، توانسته در لیست محصولات ایران خودرو، فروش اقساطی پژو پارس با شرایط متنوع را به مشتریان پیشنهاد دهد.

  فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()