کمپانی ایران خودرو با راه اندازی خطوط تولید و مونتاژ برند پژو که ساخت مجموعه بزرگ سیتروئن در فرانسه است، در بین مشتریان داخلی جایگاه و اعتبار بسیار بالایی کسب کرد و می توان گفت همواره بیشترین فروش این مرکز مربوط به این برند فرانسوی می باشد. پژو  405 اقساطی که مانند تمامی خودروهای تولیدی مجموعه ایران خودرو در طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو عرضه می شود، بیشترین طرفدار را در میان دیگر کمپانی های خودروسازی داخلی به خود اختصاص داده است.  این خودروی سواری در سه تیپ و دو مدل اصلی تولید می شود، و بدیهی است که قیمت 405 اقساطی نیز به موازات افزایش آپشن ها و قابلیت های آن افزایش یابد. لیزینگ معتبر سایا خودرو از فعال ترین و معتبرترین شعب نمایندگی فروش 405 اقساطی و دیگر محصولات کمپانی ایران خودرو می باشد، که در طول سالها فعالیت خود در این بازار پر رونق اقتصادی توانسته با ارائه بهترین تسهیلات ممکن توجه و اعتماد خریداران را جلب نماید.

تسهیلات خرید 405 اقساطی

تسهیلات خرید انواع خودرو مانند خرید 405 اقساطی که از طریق نمایندگی ها و مجموعه های لیزینگ خودرو ارائه می شود، روز به روز در حال بهتر شدن و ساده تر شدن هستند، تا متقاضیان خرید اقساطی خودرو به سادگی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. تحویل فوری خودرو به محض واریز پیش پرداخت از اولین و مهمترین خدماتی است که سبب جلب توجه مشتریان و جذب آن ها می شود، سالهاست که قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل بسیار زیادی ازجمله تحریم های اقتصادی و نوسانات نرخ ارز در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته است، و عرضه 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی این امکان را برای علاقه مندان خرید خودرو فراهم کرده تا تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودروی دلخواهشان،مالکیت نسبی آن را به دست آورند و سپس با تسویه آخرین قسط آن مالکیت قطعی و رسمی آن را به دست آورند.  با توجه به افزایش لحظه ای قیمت خودرو، خرید 405 اقساطی برای متقاضیان این خودرو پرشتاب و مستحکم به منزله یک سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد، که در نهایت به نفع مشتریان تمام می شود. تنظیم سند بنام مشتری، پرداخت زمان بندی شده اقساط در بازه های زمانی 12 الی 48 ماهه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار دیگر تسهیلات ویژه  خرید خودرو 405 اقساطی قرار داد، که با استقبال بسیار بالا از جانب مشتریان مواجه شده است.

فروش 405 اقساطی با ارزان ترین قیمت

 لیزینگ سایا خودرو از  محبوبترین شعب نمایندگی فروش 405 اقساطی با ارزان ترین قیمت و مناسب ترین تسهیلات اعتباری در تهران است، که به دلیل خوشنامی و تعامل با مشتریان موفق اخذ نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن را نیز کسب کرده است، این مرکز علاوه بر عرضه اقساطی انواع خودروهای داخلی در زمینه فروش خودروهای خارجی لوکس و پرطرفدار نظیر بنز، لکسوس، مزدا، کیا، هیوندای، تویوتا، بی ام و و غیره نیز فعالیت می کند، و در این زمینه نیز اعتبار بسیار بالایی در بین علاقه مندان خودروهای خارجی کسب کرده است. تحویل فوری خودرو، امکان تعویض خودروی خریداری شده و تغییر قرار داد با خودروهای دیگر، قیمت بسیار مناسب، پایین ترین نرخ سود شرکتی، اقساط 12 الی 36 ماهه و سند بنام مشتری و در رهن بانک از مهمترین مفاد قرارداد خرید 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی از این مجموعه معتبر و خوشنام می باشد. با مراجعه به سایت اینترنتی سایا خودرو می توان در رابطه با قیمت روز خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، سقف پرداخت ها و غیره اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمود، البته تماس با کارشناسان این مجموعه نیز راه دیگری برای کسب اطلاعات خرید 405 اقساطی و دیگر خودروهای این مجموعه می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()