405 یک خودروی سواری با ساختاری محکم و قدرتمند است که مانند دیگر محصولات کمپانی سیتروئن فرانسه توسط صنایع ایران خودرو تولید می شود، و سالهاست که در طرح های عرضه 405 اقساطی، پیش فروش خودرو و بازار آزاد بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است. شرایط عرضه و فروش 405 اقساطی این امکان را به متقاضیان خرید خودروهای داخلی می دهد که در صورت عدم توانایی خرید یکباره خودرو، به صورت اقساطی و تنها با پرداخت نیمی از مبلغ آن، خودروی دلخواه خود را خریداری نمایند. قیمت 405 اقساطی در مقایسه با دیگر مدل های تولیدی و مونتاژ  ایران خودرو بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، و البته در مدل ها و تیپ های مختلف این خودرو با توجه به آپشن های الحاقی، قیمت خودرو نیز تغییر می کند. قیمت خرید 405 اقساطی در مقایسه با قیمت معاملات روز خودرو در بازار آزاد قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به سیاست های شرکت های لیزینگ خودرو، دوره طولانی بازگشت سرمایه، نرخ تورم سالانه، نوسانات نرخ ارز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در نهایت در تعیین قیمت   405 اقساطی و دیگر خودروهایی که به این شکل معاملاه می شوند بسیار تأثیر گذار است.

تسهیلات عرضه 405 اقساطی

تسهیلات عرضه 405 اقساطی که از سوی مجموعه های مختلف لیزینگ خودرو ارائه می شوند در اصول تقریبا مشابه یکدیگر می باشند اما برخی از مجموعه های لیزینگ خودرو برای گرفتن سهم بیشتری از فروش خودرو در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات ساده تر واگذاری خودرو اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نمایند، البته در هر صورتی توجه به رسمیت و اعتبار مراکز لیزینگ خودرو از مهمترین اصولی است که متقاضیان خرید 405 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی باید مورد ارزیابی قرار دهند، تا در نهایت با خسارات مالی ناشی از غیرقانونی بودن این مراکز مواجه نشوند. از مهمترین تسهیلات عرضه 405 اقساطی از نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش خودروهای داخلی و خارجی می توان به قیمت بسیار مناسب با کمترین نرخ سود شرکتی، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک و تحویل فوری خودرو اشاره کرد. در تمامی طرح های فروش 405 اقساطی می توان در تمام دوره پرداخت اقساط از مزایای خودروی خریداری شده استفاده کرد و با خاطری آسوده به سفرهای درون شهری و برون شهری خود پرداخت. لیزینگ خوشنام و معتبر سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش 405 اقساطی با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری می باشد، که با خیالی آسوده می توان خودروی دلخواه خود را از آن خریداری نمود.

ویژگی های پژو 405 اقساطی

پژو 405 از جمله پرفروش ترین خودروهای مونتاژ ساخت صنایع ایران خودرو است، که تولید آن از سال 69 با هدف جایگزینی با پیکان آغاز شد، و به دلیل آپشن های بیشتر به سرعت مورد پذیرش مشتریان قرار گرفت.  405 اقساطی یکی از پرمتقاضی ترین خودروهای مونتاژ کمپانی ایران خودرو و محصولی از کشور فرانسه است که در ابتدا به صورت وارداتی بود و سپس خطوط تولید آن در کشور راه اندازی شد. این خودرو نیز همانند تمامی تولیدات ایران خودرو در فیس لیفت های متعددی وارد بازار شد و  هر کدام از آن ها به نحوی با توقف تولید مواجه می شدند، اما اکنون پژو 405 اقساطی تنها در دو مدل و سه تیپ طراحی و تولید می شود که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. پژو 405 GLX پژو 405 دوگانه سوز و پژو 405 SLX از سری تولیدات پرمتقاضی این خودروها هستند، که پس از توقف تولید مدل های 405 GL، پژو 405 GLI و پژو استیشن همواره مورد پذیرش مشتریان بوده اند. از مهمترین ویژگی های پژو 405 اقساطی که آن را از دیگر مدل های این برند فرانسوی متمایز می کند می توان به طراحی بسیار زیبا، قیمت فروش خودرو بسیار مناسب و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد که از هر نظر برای مشاغل خدماتی و حمل و نقل مانند اسنپ، آژانس، تاکسی سرویس و همچنین برای خانواده ها و جوانان بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()