صنایع بزرگ ایران خودرو اولین نمایندگی رسمی کمپانی سیتروئن فرانسه در کشور است، که تمامی محصولات این برند معتبر و پرطرفدار را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند و در شرایط اقتصادی فعلی با اعطاء نمایندگی فروش اقساطی خودرو در تمامی مدل ها از جمله 206 اقساطی، 405 اقساطی و دیگر محصولات خانواده خود به مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو، گامی بسیار موثر برای دسترسی ساده تر متقاضیان به محصولات خود بردارد. قیمت   206 اقساطی در تیپ های 2 و 5 این خودرو مانند هر محصول تولیدی دیگری متفاوت است، اما در تمامی خریدهای اعتباری به دلیل طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه، درصدی سود شرکتی نیز به مبلغ روز خودرو افزوده می شود که دلایل آن برای مشتریان کاملا واضح و روشن است. قیمت روز خودرو، نرخ سود شرکتی، تورم سالانه، نوسانات نرخ ارز، مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط از مهمترین عوامل تعیین قیمت 206  اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی می باشد که به این صورت معامله می شوند، و می توان گفت در شرایط ویژه اقتصادی کنونی یک راهکار بسیار مناسب و نوعی سرمایه گذاری سود آور برای علاقه مندان این خودروی فرانسوی می باشد که امکان خرید نقدی خودرو را ندارند. لیزینگ معتبر و محبوب سایا خودرو امکان خرید 206 اقساطی را در تیپ های مختلف این خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات اعتباری فراهم کرده است، و باخیالی آسوده و راحت می توان به آن اعتماد نمود.

ویژگی های 206 اقساطی

شتاب بسیار بالا و ظاهر جوان پسند از بزرگترین آپشن ها و دلایل تقاضای بالای خرید 206 اقساطی است، این خودرو در دو مدل هاچ بک و صندوق دار تولید می شود، و مدل هاچ بک آن در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. کمپانی بزرگ ایران خودرو با معرفی و عرضه 206 اقساطی در همان زمان های آغازین ورود این خودروی فرانسوی به بازارهای جهانی به سرعت توانست، جایگاه و محبوبیت این خودرو را در بازارهای داخلی حفظ نماید و مانند دیگر محصولات کمپانی سیتروئن که توسط این مجموعه خودروسازی داخلی مونتاژ می شود، انواع خودروی پژو 206 اقساطی را در فیس لیفت های مختلف و پرطرفدار طراحی و تولید نماید، و همواره در شمار اولین و محبوبترین تولید کنندگان داخلی در کشور قرار بگیرد. از مهمترین ویژگی های 206 اقساطی می توان به موتور قدرتمند TU5، شتاب بالا، طراحی بسیار زیبا، ایمنی بالا، استحکام بدنه، نوردهی عالی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، این خودرو توانسته از آزمون های ایمنی یوانکپ 4 ستاره از 5 ستاره را کسب نماید و از نظر مشخصات فنی، ایمنی و طراحی در جایگاه بسیار خوبی قرار بگیرد. پژو 206 اقساطی مانند دیگر تولیدات کمپانی بزرگ ایران خودرو در فیس لیفت های متعددی طراحی و تولید شده است، که 12 مدل از آن ها وارد بازارهای داخلی شدند، و از این تعداد 6 مدل هاچ بک، 4 مدل صندوق دار و 2 مدل هم مربوط به خانواده 207 می باشد، امروزه انواع پژو 206 اقساطی را می توان در تیپ های 2 و 5 از طریق مجموعه های معتبر لیزینگ و نمایندگی های ایران خودرو خریداری کرد، و دیگر تیپ های آن با توقف تولید مواجه شده اند.از مهمترین تسهیلات عرضه 206 اقساطی در مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو می توان به تحویل آنی خودرو اشاره کرد.

تسهیلات عرضه 206 اقساطی

تعدد بسیار بالای مجموعه های لیزینگ خودرو و نمایندگی های معتبر  فروش اقساطی ایران خودرو یک بازار رقابتی و پر رونق را به نفع مشتریان به وجود آورده است، و متقاضیان خرید 206 اقساطی با مقایسه تسهیلات مختلف مجموعه های لیزینگ خودرو می توانند مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. البته قبل از هر اقدامی برای خرید اقساطی خودرو باید از اعتبار و رسمیت مجموعه های لیزینگ خودرو اطمینان کامل کسب کرد، تا از بروز خسارات مالی ناشی از بی تعهدی مجموعه های لیزینگ خودرو جلوگیری نمایند.  

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()