کمپانی بزرگ ایران خودرو سالهاست که با مونتاژ انواع خودروهای ساخت صنایع سیتروئن فرانسه بیشترین آمار محبوبیت را در بازارهای داخلی به خود اختصاص داده است، این مرکز برای حفظ جایگاه خود با اعطاء تسهیلات خرید 206 اقساطی و دیگر خودروهای ساخت مجموعه خود، در هر دو گروه مونتاژ و  تولید بومی  توانسته سهم بسیار خوبی از فروش خودرو را در بازارهای اعتباری بدست آورد، و همواره رتبه اول معاملات خودرو را از آن خود نماید. 206 از اولین خودروهایی است که همزمان با دیگر کشورها تولید شد، و به محض ورود به بازار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، بطوریکه در شرایط ویژه اقتصادی که امکان خرید نقدی این محصولات کاهش پیدا کرده است، همچنان فروش  206 اقساطی که اکنون در دو تیپ 2 و 5 تولید می شوند با تقاضای بسیار بالایی همراه هستند. قیمت 206 اقساطی و تمامی خودروهایی داخلی ساخت کمپانی های مختلف ایران خودرو، گروه صنعتی بهمن، کرمان موتور و سایپا با توجه به قیمت روز معاملات بازار  و در نظر گرفتن عوامل بسیار زیادی ازجمله سیاست های شرکت لیزینگ، تعداد اقساط تعیین شده، مبلغ پیش پرداخت، تورم سالانه و نرخ سود شرکتی از سوی مجموعه های لیزینگ خودرو تعیین می شود و از این بابت هیچ گونه ایرادی بر آن وارد نیست و تقریبا تمامی مشتریان به این روند تعیین قیمت 206 اقساطی و دیگر خودروها آگاهی کامل دارند.

انواع تیپ های 206 اقساطی

پژو 206 از محبوبترین خودروهای مونتاژ شده توسط مجموعه ایران خودرو است، که بیشترین تعداد فیس لیفت ممکن برروی آن اعمال شده، که از مهمترین دلایل آن می توان به تقاضای بسیار بالای خرید 206 اقساطی در بازارهای داخلی اشاره کرد. این خودروی زیبا در دو نوع اصلی هاچ بک و صندوق دار تولید می شود، که هر کدام از آن ها در تیپ ها و مدل های مختلف این خودرو دارای آپشن های مختص به خود می باشند. انواع تیپ های 206 اقساطی شامل 4 مدل صندوق دار، 2 مدل 207 و 6 مدل هاچ بک می شود، که می توان گفت مدل هاچ بک آن در بین جوانان بیشترین طرفدار را دارد و معمولا خانواده ها از مدل های صندوق دار این خودرو استفاده می کنند، تا در سفرهای شهری و برون شهری خود، رفاه و آسایش بیشتری داشته باشند. از مهمترین ویژگی های خودروی 206 اقساطی می توان به ایمنی بسیار بالای آن اشاره کرد، بطوریکه در آزمون های ایمنی یورانکپ 4 ستاره کسب کرده است، شتاب بسیار بالا، موتور قدرتمند TU5 با توان 115 اسب بخار، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، ظاهر جوان پسند، نوردهی مناسب، شیشه های برقی بالابر، کیسه هوا و  غیره از دیگر ویژهای پژو 206 اقساطی است، که سبب جلب توجه مشتریان شده است.

فروش 206 اقساطی با بهترین تسهیلات

سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش خودرو و فروش 206 اقساطی با بهترین تسهیلات اعتباری است که در هر دو بازار داخلی و خارجی خودرو به صورت مستمر فعالیت می کند و متقاضیان خرید انواع خودروهای پرطرفدار داخلی و خارجی نظیر مزدا، سیتروئن، کیا، بنز، ام جی، لکسوس، پورشه، سایپا، کرمان موتور و غیره می توانند با ساده ترین شرایط نقل و انتقال، خودروی مورد نظر خود را خریداری کرده و تحویل بگیرند. این مجموعه لیزینگ خودرو با ارائه تسهیلاتی نظیر امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط، قیمت بسیار مناسب، نرخ پایین سود شرکتی، سند به نام مشتری و در رهن بانک، اقساط بانکی 12 الی 36 ماهه و تحویل فوری و آنی خودرو به محض واریز پیش پرداخت توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید و در شمار معتبرترین مجموعه های لیزینگ خودرو قرار بگیرد. متقاضیان خرید 206 اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی در برندهای معتبر دنیا با مراجعه به سایت اینترنتی سایا خودرو می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده و یا با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند و با توجه به قیمت روز خودرو اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و شرایط واگذاری کسب نمایند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()