دنا از قدرتمندترین تولیدات داخلی است، که در مقایسه با دیگر خودروهای بومی سازی شده از نظر آپشن های الحاقی، طراحی داخلی و خارجی، کیفیت و بسیاری موارد دیگر  یک سرو گردن بالاتر استبه همین دلیل است که عنوان لوکس ترین خودروی ملی را به خود اختصاص داده است. عرضه  دنا اقساطی در تمامی مدل ها و تیپ های این خودروی زیبا و باکیفیت از طریق لیزینگ های معتبر و نمایندگی های رسمی کمپانی ایران خودرو برای دسترسی ساده تر علاقه مندان به این خودروی زیبای ملی فراهم شده است. عرضه اعتباری خودروها در برندهای داخلی و خارجی سالهاست که توسط مجموعه های معتبر لیزینگ و نمایندگی های رسمی کمپانی های داخلی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن ارائه می شود، و شرایط اقتصادی حاکم بر بازار سبب استقبال بیشتر از این طرح ها شده است، و می توان گفت منافع مشتریان و کمپانی های خودروسازی را به طور همزمان پوشش می دهد. با خرید دنا اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی، به مراتب تقاضا در بازار خرید و فروش خودرو افزایش پیدا می کند و صنایع خودروسازی از کاهش ظرفیت تولید و  رکود اقتصادی نجات پیدا می کنند، زیرا مدت هاست که به دلیل تورم شدید بازارهای سرمایه و تحریم شرکت های خودروسازی، متقاضیان خرید دنا اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند، بطوریکه تنها با تسهیلات خرید دنا اقساطی می توانند این خودروها را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

انواع تیپ های دنا اقساطی

دنا از سری تولیدات بومی و ساخت کمپانی بزرگ ایران خودرو است، که مانند تمامی خودروهای تولیدی این مجموعه در مدل ها و فیس لیفت های مختلفی عرضه میشود، و از انواع تیپ های دنا اقساطی می توان به دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربو پلاس اشاره کرد، که از نظر ویژگی های فنی و کیفیتی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. سان روف، 4 کیسه هوا، موتور EF7 با 115 اسب بخار که سبب شده امتیاز یورو 4 را از نظر آلایندگی کسب نماید، طراحی خارجی و ظاهری بی نظیر، سیستم قطع خودروکار بنزین در صورت بروز سانحه، تنظیم نور بسیار عالی، قابلیت تنظیم صندلی راننده با فرمان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده این خودرو در شمار پرفروش ترین تولیدات ایران خودرو قرار بگیرد. قیمت دنا اقساطی در مقایسه با ویژگی های کیفیتی و توان این خودروی بومی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و با مراجعه به مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو که نمایندگی کمپانی ایران خودرو را نیز کسب کرده اند می توان با قیمتی بسیار استثنائی این خودروی زیبای بومی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. سایا خودرو از مطرح ترین مجموعه های خرید دنا اقساطی با بهترین تسهیلات اعتباری در تمامی مدل ها است، که با خیالی آسوده می توان به آن اعتماد کرده و خودروی مورد نظر خود  را از آن با ساده ترین شرایط نقل و انتقال به صورت اقساطی خریداری کرد.

فروش دنا اقساطی با مناسب ترین قیمت

عرضه دنا اقساطی با تحویل یک روزه، امکان تعویض خودرو با مدل ها و برندهای دیگر در زمان بازپرداخت اقساط، تقسیط عادلانه اقساط با کمترین نرخ سود شرکتی، تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین تسهیلات سایا خودرو قرار داد، که توجه بسیاری از متقاضیان خرید خودرو را جلب کرده است. تمامی اطلاعات مرتبط با نحوه نقل و انتقال خودروها و همین طور میزان پیش پرداخت، نحوه قسط بندی و بسیاری موارد دیگر در سایت اینترنتی سایا خودرو به تفصیل منتشر شده است و متقاضیان خرید دنا اقساطی با مراجعه به این نشانی الکترونیکی و یا تماس با کارشناسان این مرکز می توانند اطلاعات مورد نیز خود را کسب نمایند.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()