در میان تولیدات داخلی کمپانی ایران خودرو که تعداد زیادی هم ندارند، دنا از زیباترین، لوکس ترین و راحت ترین خودروها می باشد که وطرفداران بسیار زیادی در طرح های پیش فروش، فروش دنا اقساطی و حتی بازار آزاد را به خود اختصاص داده است، این خودروی زیبای ملی در تیپ های مختلف تولید می شود که در ادامه به آن می پردازیم. تحویل فوری  و تنظیم سند بنام  مشتری و در رهن بانک از مهمترین مزایای دنا اقساطی برای تمامی متقاضیان این خودروی بومی پرمخاطب می باشد و البته سالهاست که به دلیل افزایش بی رویه قیمت دنا و دیگر خودروهای داخلی و خارجی به دلیل عواملی همچون تحریم و افزایش نرخ ارز، خرید این خودرو به صورت اقساطی همانند یک روش سرمایه گذاری بلند مدت است، زیرا می توان گفت در پایان قیمت خودروی خریداری شده با قیمت روز آن در بازار آزاد برابری می کند و یا در برخی موارد قدری نیز پایین تر است. تیپ و مدل خودرو، قیمت روز آن در بازار آزاد، نرخ سود شرکتی، مبلغ پیش پرداخت، دوره بازگشت سرمایه و نرح تورم سالانه از مهمترین عواملی هستند که قیمت  دنا اقساطی با استفاده از آنها محاسبه می شود و به مشتریان اعلام می گردد. لیزینگ معتبر سایا خودرو از رسمی ترین و محبوبترین شعب نمایندگی ایران خودرو در تهران است که انواع دنا اقساطی را با بهترین قیمت و شرایط نقل و انتقال ساده تر عرضه می کند و اعتبار بسیار بالایی در میان شرکت های لیزینگ خودرو کسب کرده است.

انواع تیپ های دنا اقساطی

تولید یک خودروی مشخص با فیس لیفت های مختلف از مهمترین سیاست های کمپانی ایران خودرو و سایپا می باشد این واحدهای صنعتی همواره با ارائه آپشن های جدید برروی یک خودرو در تلاش هستند تا رضایت تمامی مشتریان را بدست آورندو از انواع تیپ های دنا اقساطی می توان به دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربو پلاس اشاره کرد، که در برخی مشخصه های ظاهری و فنی تفاوت هایی با یکدیگر دارند.  فرمان برقی، عایق بندی کابین، سفارشی سازی ایربگ جانبی و سانروف، موتور EF7 با توان 115 اسب و بخار و امتیاز یورو  4در آلایندگی، فرمان پذیری بسیار عالی، دوربین دید عقب، نودرهی عالی، سیستم قطع خودرکار بنزین از مهمترین ویژگی های انواع دنا اقساطی است، که آن را از دیگر خودروهای بومی و ساخت داخل متمایز می کند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، دنا یک خودروی لوکس و باکیفیت است، که طراحی و تولید آن مختص به کمپانی ایران خودرو می باشد و با مراجعه به نمایندگی های معتبر و رسمی این مجموعه صنعتی قدرتمند می توان انواع دنا اقساطی را با قیمتی بسیار مناسبخریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. کمپانی معتبر سایا خودرو از مطرح ترین مجموعه های خرید دنا اقساطی ارزان قیمت با پایین ترین نرخ سود شرکتی است، که همواره مورد اعتماد و رضایت خریداران بوده است.

فروش دنا اقساطی تحویل فوری

فروش دنا اقساطی تحویل فوری از مهمترین امتیازاتی است که مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو در اختیار متقاضیان این محصول می گذارند، تا افراد بتوانند به محض پرداخت نیمی از مبلغ خودرو آن را تحویل بگیرند و مابقی اقساط آن را در زمان های مشخص بپردازند، و مالکیت قطعی خودرو را بدست آورند. لیزینگ معتبر سایا خودرو از قدیمی ترین و محبوب ترین نمایندگی های  فروش اقساطی ایران خودرو  ، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه صنعتی بهمن می باشد که با بهترین تسهیلات ممکن این خودروها را واگذار    می کند، لازم به ذکر است که این مرکز در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای خارجی و پرطرفدار نظیر بنز، لکسوس، پورشه، بی ام و، ام جی، سیتروئن، هیوندای و غیره نیز فعالیت  می کند. امکان تعویض خودرو با مدلهای دیگر در زمان بازپرداخت اقساط، قیمت بسیار مناسب، اقساط 12 الی 36 ماهه و تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک از مهمترین تسهیلات این مجموعه در قبال مشتریان می باشد. 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()