کمپانی های بخش خصوصی نیز همانند صنایع خودروسازی داخلی برای عرضه محصولات خود، و همین طور حفظ اعتبار و مشتریان خود از طرح های فروش اقساطی کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن استفاده می کنند، تا بتوانند با سیاستی مشابه صنایع خوردوسازی سایپا و ایران خودرو که در بخش دولتی فعالیت می کنند، بازارهای معاملاتی خود را حفظ نمایند. افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر برای متقاضیان این وسیله رفاهی و پرمخاطب بسیار غافلگیر کننده بوده است، بطوریکه بسیار از افراد از خرید آن منصرف شده و یا مجبور به خرید انواع خودروهای کارکرده و دست دوم شده اند. اما ارائه تسهیلات فروش اقساطی کرمان موتور که از طریق مجموعه های بزرگ و رسمی لیزینگ خودرو مطرح شده است، یک راهکار بسیار مناسب و موثر برای خروج از این بحران بزرگ اقتصادی می باشد، که در فاصله زمانی بسیار کوتاهی با استقبال بالای مشتریان مواجه شده است. قیمت فروش اقساطی کرمان موتور هم مانند تمامی معاملاتی که به صورت شرایطی انجام می شود، به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ خودرو بالاتر است و این اختلاف قیمت جزئی برای مشتریان بسیار توجیح پذیر و قابل درک است. پارامترهایی نظیر نوع و مدل خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، درصد سود شرکتی، نوسانات بازار ارز و خودرو و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو بسیار موثر هستند، و معمولا نرخ قطعی آن توسط کارشناسان فروش این مجموعه ها محاسبه و به متقاضیان خرید اقساطی خودرو اعلام می شود.  لیبزینگ بزرگ و معتبر سایا خودرو از بزرگترین واحدهای فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی و خارجی در برندهای مطرح و پرطرفدار داخلی می باشد، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد و در طول دوران فعالیت خود، اعتبار بسیار بالایی در این بازار معاملاتی کسب کرده است.

لیست محصولات کرمان موتور

 فروش اقساطی کرمان شرایط خرید این خودروهای باکیفیت و البته مونتاژ ساخت کشورهای دیگر را در این شرایط اقتصادی که مدام با افزایش قیمت قطعات خودروهای خارجی مواجه هستیم بسیار ارزان تر کرده است. در لیست محصولات کرمان موتور انواع خودروهای جک، آزرا، سانتافه، لیفان، النترا، شاسی بلند ایکس 60 و غیره به چشم می خورد که متآسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی خطوط تولید برخی از آن ها متوقف شده است، اما همچان انواع خودروهای جک و دیگر خودروهای چینی ساخت این مجموعه در طرح های فروش اقساطی کرمان موتور طرفداران بسیار زیادی دارد. لیزینگ خوشنام سایا خودرو از مطمئن ترین واحدهای فروش اقساطی کرمان موتور و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی در کشور است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین و ساده ترین شرایط نقل و انتقال در اختیار مشتریان می گذارد و اکنون در شمار یکی از معتبرترین قطب های فروش اقساطی خودرو در کشور قرار گرفته است.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی کرمان موتور

تسهیلات ویژه فروش اقساطی کرمان موتور که از طریق مجموعه های بزرگ لیزینگ خودرو و نمایندگی های معتبر این برند داخلی ارائه می شود، تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و یک بازار رقابتی را به نفع مشتریان به وجود آورده اند و تمامی متقاضیان خرید محصولات کرمان موتور می توانند با بررسی شرایط واگذاری فروش، تعداد اقساط، قیمت تمام شده و همین طور اعتبار و رسمیت مجموعه لیزینگ خودرو، مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. استفاده از اقساط بلند مدت بانکی که بسته به سیاست های مجموعه های لیزینگ خودرو در بازه های زمانی 12 الی 48 ماهه تنظیم می شود، تحویل آنی خودرو و عدم محدودیت در زمان اقدام برای خرید خودرو  از مهمترین تسهیلات اعتباری فروش اقساطی کرمان موتور برای متقاضیان محصولات این برند داخلی می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()