فروش اقساطی خودرو یکی از پرطرفدارترین روش های دسترسی به خودروهای داخلی و خارجی در شرایط اقتصادی فعلی است، که روز به روز به دلیل افزایش قیمت خودرو و کاهش توان مشتریان از خرید خودروی دلخواهشان رونق بیشتری می گیرد و می توان آن را یک روش ایده آل برای دسترسی به رویاهای خود دانست. کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی با ارائه تسهیلات فروش اقساطی خودرو سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن به لیزینگ های معتبر، تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه خود در معاملات روز خودرو، دسترسی ساده تر متقاضیان به خودروهای مورد نظرشان و عدم کاهش ظرفیت تولید به کاربرده اند، و می توان گفت عملکرد بسیار موفقی در این زمینه داشته اند، زیرا با افزایش ناگهانی قیمت خودرو، به مراتب تعداد معاملات فروش اقساطی خودرو کارکرده افزایش یافت و گرایش مشتریان به دلیل عدم نقئینگی کافی به این سمت و سو کشیده شد. قیمت فروش اقساطی خودرو با توجه به برند سازنده و نوع و تیپ خودرو محاسبه و تعیین می شود و البته به دلیل بازپرداخت طولانی مدت و نوسانات بازار معمولا بالاتر از نرخ واقعی خودرو در بازار آزاد و طرح های پیش فروش خودرو می باشد، اما همچنان می توان در شرایط اقتصادی فعلی این روش فروش قسطی خودرو را یک سرمایه گذاری بلند مدت به نفع مشتریان دانست، زیرا احتمال اینکه در حین پرداخت اقساط و یا پایان آن قیمت خودرو بسیار بیشتر از نرخ فعلی آن شود بسیار بالاست. نوع و مدل خودرو، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، درصد سود سالانه، نرخ تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین معیارهای تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو قرار داد.

مزایای فروش اقساطی خودرو

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، با صعودی شدن نمودار قیمت خودرو در سالهای اخیر و افزایش مدام نرخ ارز، تحریم های اقتصادی شرکت های خودروسازی و قطعه سازی و عدم واردات کالاهای لوکس و خودروهای خارجی شرایط برای خرید نقدی انواع خودروی داخلی و خارجی به مراتب برای مشتریان سخت تر شده است و متأسفانه این روند افزایشی همچنان ادامه دارد. بنابراین از مهمترین مزایای فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی برای مشتریان می توان به عدم نگرانی های ناشی افزایش قیمت خودرو، تحویل فوری خودرو تنها با پرداخت نیمی از مبلغ آن، دوره طولانی بازپرداخت اقساط متناسب با توان مشتریان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که از هرجهت این روش خرید خودرو مانند  خرید اقساطی سایپا را از نظر اقتصادی و بهره وری برای مشتریان توجیح پذیر می کند و سبب شده روز به روز به تعداد معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی افزوده گردد. لیزینگ معتبر سایا خودرو از مطمئن ترین و محبوبترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو در کشور می باشد، کهبا بهترین و مناسب ترین تسهیلات ممکن خودروهای مورد نظر مشتریان را آماده و واگذار می کند.

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو و سایپا

ایران خودرو و سایپا به ترتیب از بزرگترین تولید کنندگان انواع خودروهای پرتوان داخلی و مونتاژ خودروهای خارجی با کیفیت بسیار بالا در کشور هستند که تعداد متقاضیان استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو ایران خودرو و سایپا در مقایسه با دیگر کمپانی های داخلی مانند کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن به مراتب بالاتر است. شتاب بالا، کیفیت بالای قطعات، سهولت دسترسی به لوازم یدکی و طراحی زیبا و چشم نواز از مهمترین مشخصه های تولیدات ایران خودرو است، که این مزایای را به وضوح در انواع خودروهای دنا، دنا پلاس، دنا توربو پلاس، پژو 206، پژو پارس اتومات، هایما و غیره می توان مشاهده کرد، به همین دلیل این کمپانی همواره پرچم دار فروش اقساطی خودرو در کشور است. اما از مهمترین سیاست های صنایع خودروسازی سایپا می توان به تولید خودروهایی با قیمت بسیار پایین مانند انواع مدل های پراید و تیبا اشاره کرد، که به دلیل هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و مصرف پایین سوخت، این مجموعه تولیدی مورد توجه قشر بسیار بزرگی از جامعه می باشد، و می توان گفت فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای سایپا، متقاضیان خاص خود را دارد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()