مزایای خرید اقساطی خودرو

بی ثباتی بازارهای معاملاتی در تمامی زمینه های تولیدی و خدماتی مدت هاست که مشتریان را به خصوص متقاضیان بازار خرید و فروش خودرو را با چالش های بزرگی مواجه کرده است.   فروش اقساطی خودرو یک راهکار بسیار مناسب و خوشایند برای تولیدکنندگان داخلی و متقاضیان این محصولات در شرایط ویژه اقتصادی می باشد، که می توان گفت این بازار را دوباره احیا نمود و به شرایط پایدار سابق، نزدیکتر کرده است. از مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو می توان به تحویل فوری و آنی خودرو به محض واریز مبلغ پیش پرداخت اشاره کرد، به این معنی که تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو می توان مالکیت نسبی آن را بدست آورد و از مزایای خرید خودرو و آرامش و آسایش بیشتر در سفرهای درون و برون شهری استفاده کرد. با استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو می توان در دوره های مشخص و زمان بندی شده که معمولا بسته به نوع و مدل خودرو و سیاست های شرکت های لیزینگ در دوره های 12 الی 48 ماهه تعیین می شود، مابقی مبلغ خودرو را پرداخت کرد، و  از نظر اقتصادی مشتریان را با مشکلات جدیدی مواجه نکرد.

فروش اقساطی خودرو داخلی

تعداد مجموعه های لیزینگ و عرضه انواع خودروهای داخلی و خارجی روز به روز در حال افزایش است، و معمولا هر کدام از این مجموعه ها در تلاش هستند تا با اعطاء تسهیلات بهتر و مناسب تر سهم بیشتری از فروش اقساطی خودرو داخلی را به خود اختصاص دهند و به اعتبار و رتبه خود در این بازارهای اعتباری بیفزایند. کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی برای حفظ ظرفیت های تولید و  رتبه و محبوبیت تولیدات خود در بازارهای اقتصادی با برخی از لیزینگ های مطرح و معتبر همکاری کرده و امتیاز نمایندگی فروش اقساطی خودرو ایران خودرو، کرمان موتور، سایپا و گروه صنعتی بهمن را به آن ها اختصاص داده اند، تا به متقاضیان این محصولات با شرایطی بهتر و ساده تر خدمات ارائه دهند. تسهیلات فروش اقساطی خودرو خارجی نیز کاملا همسان با انواع خودروهای داخلی است. تحویل یکروزه خودرو  و تمامی شرایط قبلی شامل این نوع خودروها هم می شود و می توان گفت تنها اعتبارات مشتریان، مبلغ پیش پرداخت و تعداد و میزان پرداخت اقساط است که در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. لیزینگ معتبر سایا خودرو از محبوبترین مجموعه های واردات و فروش اقساطی خودرو در انواع برندهای داخلی و خارجی با بهترین و ساده ترین تسهیلات نقل و انتقال می باشد، که با اعتماد کامل می توان انواع خودروهای داخلی و خارجی را از آن خریداری نمود.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

مجموعه مطرح و معتبر سایا خودرو از محبوبترین شعب فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی ایران خودرو با ارزان ترین قیمت در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی است، که به دلیل سابقه ی درخشان فعالیت و رضایت حداکثری مشتریان توانسته نمایندگی فروش اقساطی خودرو سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و گروه صنعتی بهمن را نیز به دست آورد و در کنار عرضه انواع خودروهای لوکس خارجی، این خودروها را با شرایطی بهتر و تسهیلاتی ساده تر در اختیار مشتریان قرار دهد. شرایطی نظیر امکان تعویض خودرو در دوره پرداخت اقساط با مدل ها و برندهای دیگر، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک، تحویل آنی خودرو و قیمت بسیار مناسب از جمله تسهیلاتی است که این لیزینگ معتبر و خوشنام در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و تا کنون توانسته اعتماد و رضایت حداکثری متقاضیان خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی را کسب نماید. در سایت اینترنتی سایا خودرو تمامی شرایط نقل و انتقال خودروها در تمامی برندهای داخلی و خارجی و سقف اعتبارات و تسهیلات لازم برای خرید آن ها منتشر شده، علاوه بر این برای کسب اطلاعات دقیقتر و جامع تر می توان با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفت و در صورت تمایل نسبت به خرید اقساطی خودرو با بهترین تسهیلات از این مجموعه معتبر اقدام نمود.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()