سالهاست که فعالیت های مجموعه های لیزینگ خودرو، بانک ها، کمپانی های داخلی و گمرک برای سامان بخشیدن به بازار خرید و فروش اقساطی خودرو و عدم رکود اقتصادی در این بازار سودآور و مهم، بسیار پررنگ تر از قبیل شده است، برای مثال می توان به فعالیت های بانک های عامل ارائه دهنده تسهیلات فروش اقساطی خودرو اشاره کرد که اغلب در قالب شرکت های لیزینگی به فعالیت می پردازند، تا شرایط نقل و انتقال خودرو را با توجه به وضعیت معیشتی مشتریان و شرایط اقتصادی بازار، ساده تر نمایند. مجموعه های بزرگ خودروسازی در این راستا با تکیه بر طرح های فروش اقساطی خودرو و پیش فروش خودرو که به ترتیب از جانب لیزینگ ها و نمایندگی های رسمی این واحدهای تولیدی اجرا می شود، به یاری مشتریان و احیای این بازار بزرگ صنعتی پرداختند و می توان گفت فعالیت های آن ها بسیار مهم و مسمر ثمر بوده است. قیمت پیش فروش خودرو در مقایسه با  فروش اقساطی خودرو بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد، اما در مقایسه با محدودیت هایی که پیش روی مشتریان می گذارد چندان مورد استقبال واقع نشده، برای مثال می توان به فروش های دوره ای و جشنواره ای، قرعه کشی، تحویل مدت دار خودرو و زمان های طولانی انتظار اشاره کرد. فروش اقساطی خودرو در واقع نقطه مقابل پیش فروش می باشد، که از طریق مجموعه های معتبر لیزینگ خودرو و به صورت نامحدود انجام می شود، در این روش خرید خودرو مشتریان به محض واریز پیش پرداخت، خودروی مورد نظر خود را تحویل می گیرند و مابقی اقساط آن را در طی اقساط مشخص شده پرداخت می کنند، این روش خرید به دلیل مزایایی همچون تحویل آنی خودرو، سند بنام مشتری و در رهن بانک، قیمت مناسب و پرداخت مدت دار اقساط طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، و استفاده از آن برای اقشار مختلف جامعه یه فرصت بسیار مناسب برای خرید خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

قیمت فروش اقساطی خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد شرایط فروش اقساطی در مقابل پیش فروش خودرو قرار گرفته است که یکی از مهمترین تفاوت های آن قیمت فروش اقساطی خودرو است که در مقایسه با بازار آزاد و تسهیلات مدت دار فروش خودرو بسیار بالاتر است و البته پشتوانه و توجیح اقتصادی بسیار قویی را به دنبال خود دارد، که تمامی متقاضیان از آن آگاهی کامل دارند. میزان مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، دوره بازگشت سرمایه، نرخ سود شرکتی، تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین دلایل تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو دانست، که بسیار منصفانه و قابل پذیرش می باشد. 

فروش اقساطی خودرو از نمایندگی

فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی گروه بهمن از نمایندگی معتبر و خوشنام سایا خودرو علاوه براینکه حس اعتماد و اطمینان را در مشتریان به وجود می آورد با ارائه خدمات و تسهیلاتی ازجمله تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک، تقسیط اقساط در بازه های زمانی طولانی مدت، قیمت بسیار مناسب و امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط و غیره، شرایط نقل و انتقال انواع خودروهای داخلی و خارجی را برای مشتریان بسیار ساده تر از قبل می کند. این لیزینگ معتبر و خوشنام علاوه برعضه انواع خودروهای داخلی شرایط فروش اقساطی خودرو را در برندهای پرطرفدار و لوکس خارجی نظیر بنز، پوشه، لکسوس، سوزوکی، هیوندای و تویوتا را نیز با بهترین و مناسب ترین تسهیلات و اعتبارات بانکی برای علاقه مندان خودروهای خارجی فراهم کرده است. تمامی شرایط عرضه و واگذاری انواع خودروهای داخلی و خارجی به تفکیک مدل و برند سازنده در سایت اینترنتی سایا خودرو منتشر شده است، و متقاضیان خرید اقساطی خودرو در هر برندی می توانند به راحتی از اطلاعات این سایت استفاده نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند و در صورت تمایل خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()