شما زمان خرید اقساطی جک s5 باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. البته که باید بدانید زمان خرید هر یک از خودروهای قسطی کارشناسان آرشا خودرو شما را راهنمایی می کنند. به طور کلی برخی از نکاتی که زمان خرید خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. توجه به قیمت ماشین و اقساط خرید ماشین :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما زمان خرید و  فروش اقساطی جک s5  باید به آن دقت داشته باشید قیمت ماشین است. در واقع شما باید به خوبی قیمت ماشین را بر اساس بودجه خود مطابقت دهید. اینکه ماشین خریداری شده قیمت اصلی اش چقدر است و با خرید قسطی می توانید سود به دست آورید و یا به ضررتان می باشد را باید در ابتدای خرید قسطی بررسی کنید. شما برای خرید ماشین باید در ابتدا 55 درصد هزینه ماشین را پرداخت کنید، بعد از پرداخت پیش قسط ماشین به شما تحویل داده می شود و تعداد اقساط را برایتان تعیین می کنند. شما باید به خوبی تعداد اقساط و میزان آنها را در نظر داشته باشید تا بدانید که بودجه پرداخت اقساط را دارید. برای خریداری ماشین های قسطی آرشا خودرو بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم می کند.

  1. تحویل مدارک برای خرید ماشین :

از دیگر نکاتی که شما زمان خرید اقساطی جک s5 باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک مورد نظر شرکت را به طور کامل ارائه دهید. هر یک از این مدارک ویژگی های متنوعی دارد و شما باید به خوبی در مورد آنها اطلاع داشته باشید. یکی از مهمترین مدارک ارائه چک می باشد. همچنین حساب شما باید سه ماه گردش آخرش تحویل داده شود که کارشناسان آرشا خودرو آن را به خوبی بررسی کنند. در صورتی که شما گردش حسابتان کم باشد نمی توانید خودروهای قسطی را خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای خرید خودروهای قسطی باید حساب پولی تان گردش بالایی داشته باشد تا شرکت مطمئن شوید هزینه اقساط را قادر هستید پرداخت نمایید.

  1. ضامن معتبر :

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید اقساطی جک s5 باید به آن دقت داشته باشید این است که ضامن معتبری را به نمایندگی فروش ببرید. ضامن شما می تواند شخص مورد اطمینانی باشد و یا اینکه به جای ضامن دسته چک خود را تحویل دهید. چک یکی از مهمترین ضامن هایی است که در صورت تکمیل بودن حساب بانکی تان نمایندگی به آن اعتماد می کند. شما باید مدارک مربوط به سند خانه را هم برای پلاک زدن ماشین تحویل نمایندگی دهید.

  1. توجه به پرداخت اقساط :

با اینکه  خرید اقساطی خودرو مزیت های بسیار زیادی دارد ولی باید بدانید که اگر نسبت به پرداخت اقساط ماشین دقت زیادی نداشته باشید نمی توانید ماشین را نگهداری نمایید. باید به خوبی در مورد پرداخت اقساط خود حساسیت نشان دهید و آنها را به موقع و سر زمان مشخص شده ای تحویل دهید. این مورد یکی از مهمترین نکاتی است که زمان خرید اقساطی جک s5 باید به آن دقت داشته باشید.

  1. توجه به تحویل و دریافت سند :

بعد از اینکه اقساط ماشین خود را پرداخت کردید می توانید برای دریافت سند اقدام نمایید. با پرداخت آخرین قسط ماشین قادر خواهید بود که سند شش دانگ را هم دریافت نمایید و از تملیک نمایندگی آن را خارج سازید. در مورد خارج سازید سند از رهن شما می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش آرشا خودرو مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند.

 

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()