زمانی که قصد خرید اقساطی پژو 206 دارید باید به خوبی ویژگی های این خودرو را بشناسید و سپس خرید خود را انجام دهید. بسیاری از افراد تنها به دلیل زیبایی که خودرو 206 دارد اقدام به خریداری آن می نمایند. اما شما باید بدانید از نظر فنی هم این خودرو کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد. برخی از مهمترین شرایطی که آرشا خودرو زمان خرید اقساطی پژو 206 به مشتریان خود اعلام می کند و شما باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از  :

  1. شما باید برای خرید اقساطی پژو 206 دسته چک داشته باشید. زمانی که خرید قسطی 206 را انجام می دهید نیمی از هزینه خودرو را باید پرداخت نمایید. نیمی دیگر از هزینه را هم باید به صورت قسطی پرداخت کنید که آن مبلغ قسطی را در یک ورقه چک نیاز است یادداشت نموده و تحویل نمایندگی دهید. دقت داشته باشید که زمان خریداری  ماشین قسطی نیاز است حتما دسته چک را همراهتان ببرید. کارشناسان آرشا خودرو در هر مرحله خرید شما را به خوبی قادر هستند که راهنمایی کنند.
  2. برای اینکه کارشناسان آرشا خودرو مطمئن شوند شما می توانید هزینه قسط های خود را پرداخت کنید، درخواست سه ماه گردش حسابتان را می نمایند. شما باید گردش حساب آن بانکی که بیشتر کار می کنید را به صورت پرینت شده تحویل نمایندگی دهید. نمایندگی به خوبی گردش حساب شما را مورد بررسی قرار می دهد و سپس با درخواست شما جهت خرید اقساطی پژو 206 موافقت می کند.
  3. مدارک شغلی شما باید تحویل نمایندگی داده شود، اینکه شما چه شغلی دارید و میزان درآمد ماهیانه تان چقدر است بسیار مهم می باشد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. در صورتی که شما کارمند می باشید باید فیش حقوقی خود را به نمایندگی ارائه دهید تا آن را بررسی نمایند.
  4. آرشا خودرو برای اینکه اطمینان بیشتری از فروش اقساطی پژو 206 داشته باشد، از مشتریان خود مدارک مربوط به سکونت آنها را هم دریافت می کند. شما باید هر یک از مدارکی که مربوط به سکونت تان می باشد را هم ارائه دهید. در واقع برای انتقال پلاک مدارک سکونت شما باید ارائه شود. در صورتی که شما قادر به ارائه این مدارک نباشی امکان دارد روند پلاک زدن خودرو دچار مشکل شود.
  5. شما زمان خرید اقساطی پژو 206 باید به خوبی در ورد شرایط پرداخت قسط های خودرو اطلاعات لازم را به دست آورید. اینکه هر یک از قسط ها در چه تاریخی باید واریز شود و میزان آنها چقدر است را باید به خوبی بررسی نمایید. شما برای خرید و پرداخت هزینه ماشین های قسطی نیاز است که نسبت به پرداخت اقساط توجه و حساسیت بیشتری داشته باشید. اینکه هر یک از قسط های ماشین های شما بر اساس دوره های تعیین شده پرداخت شود بسیار مهم می باشد.
  6. اگر در زمینه خرید و پرداخت اقساط ماشین پرسشی داشته باشید و اطلاعات زیادی در این زمینه نداشتید بهتر است با کارشناسان آرشا خودرو مشورت نمایید. آنها به خوبی می توانند شما را در زمینه خرید و پرداخت اقساط ماشین راهنمایی کنند تا بتوانید خودروی مورد نظر را خریداری کنید.
  7. از دیگر شرایطی که زمان  خرید اقساطی خودرو پژو 206 باید به آن دقت داشته باشید دریافت سند ماشین است. شما باید بعد از پرداخت آخرین قسط سند ماشین خود را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که سند دریافت شده شما باید به صورت محضری بوده و هر یک از بندهای آن نشان دهنده قانونی بودن سند باشد. در این زمینه هم شما می توانید با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید تا گزینه های مربوط به سند را برایتان تعریف نمایند.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()