ماشین های قسطی که ایران خودرو برای فروش می گذارد کیفیت بسیار بالایی دارند. زمان خرید اقساطی هایما اگر به برخی از نکات دقت داشته باشید شرایط خرید برای شما بسیار آسان تر می شود. برخی از این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. تحویل مدارک برای خرید خودرو :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما زمان خرید اقساطی هایما باید به آن دقت زیادی داشته باشید این است که مدارک خود را به طور کامل تحویل نمایندگی دهید. در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد مدارک و نحوه ارائه آنها ندارید می توانید با کارشناسان آرشا خودرو مشورت نمایید. آنها به خوبی قادر هستن که شما را در این زمینه راهنمایی کنند. اینکه برای خرید قسطی ماشین هر یک از مدارک مربوط به شناسایی خود و مدارک خانه را تحویل دهید بسیار مهم می باشد. برای دریافت پلاک یکی از مهمترین مدارکی که نیاز است داشته باشید سند خانه می باشد. در صورت کامل نبودن مدارک شما امکان دارد بازه زمانی که ماشین را می خواهید تحویل بگیرید طول بکشد.س

  1. ارائه دسته چک :

دسته چک یکی از اصلی ترین مدارکی است که شما باید به عنوان ضامن خود برای خرید اقساطی هایما پرداخت کنید. اینکه کارشناسان آرشا خودرو مطمئن شوند شما در حساب خود پول دارید بسیار مهم است. در واقع به دلیل بالا بودن هزینه اقساط ماشین شما نیاز است که مبلغ زیادی در حساب خود پول داشته باشید. کارشناسان از شما درخواست سه ماه گردش حساب تان را می نمایند تا در مورد توانایی پرداخت اقساط ماشین اطلاعات بیشتری داشته باشند. شما می توانید گردش سه ماه آخر حساب خود را تحویل کارشناسان دهی تا با خرید اقساطی ماشین که درخواست نموده اید موافقت کنند.

  1. توجه به دوره پرداخت اقساط :

از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی هایما باید به آن دقت زیادی داشته باشید این است که دوره پرداخت اقساط خود را فراموش نکنید. شما باید به خوبی این دوره زمانی را در نظر داشته باشید تا بتوانید اقساط تان را پرداخت کنید. میزان مبلغ اقساط و زمان پرداخت آنها زمانی که ماشین را تحویل می گیرید مشخص می شود و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. اینکه شما هزینه قسط های ماشین را به درستی پرداخت کنید اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که رد این صورت می توانید ماشین خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

  1. توجه به شرایط قرارداد خرید قسطی ماشین :

شرایطی که برای خرید اقساطی هایما وجود دارد را ایران خودرو در قراردادها ذکر می کند. بنابراین شما نیاز است که به خوبی شرایط را مورد بررسی قرار دهید و با بودجه و درخواست خود آنها را مطابقت دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که هر یک از کمپانی های تولید ماشین شرایط متنوعی را برای خرید قسطی اعلام می کند. در صورتی که شما با این شرایط آشنایی نداشته باشید امکان دارد در روند خرید ماشین دچار اشتباه شوید. بنابراین باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید و شرایطی که در قرارداد تان ذکر شده است را به خوبی مطالعه کرده و اجرا نمایید.

  1. دقت به زمان تحویل سند :

از دیگر نکاتی که زمان  خرید اقساطی ایران خودرو مانند خرید اقساطی هایما باید به آن توجه داشته باشید این است که تاریخ دقیق تحویل سند را از کارشناسان بپرسید. کارشناسان آرشا خودرو به خوبی زمان تحویل سند را برای شما قادر هستند که تخمین بزنند. آنها به شما اعلام می کنند که با  پرداخت آخرین قسط ماشین می توانید سند خود را از رهن شرکت درآورید.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()