آرشا خودرو به عنوان نماینده فروش اقساطی کرمان موتور می تواند انواع خودروهای این کمپانی را به صورت قسطی تحویل شما دهد. زمانی که از شرایط خرید اقساطی کرمان موتور اطلاعات زیادی ندارید بهتر است که با مشاوران و کارشناسان شرکت مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند و بهترین خودرو را با شرایطی که روی آنها وجود دارد تحویلتان دهند. برخی از مهمترین شرایطی که زمان فروش اقساطی کرمان موتور وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید عبارت است از :

  1. شما زمان خرید اقساطی کرمان موتور باید حدود 55 درصد هزینه خودرو را پرداخت کنید و مابقی آن را به صورت قسطی ارائه می دهید. دقت داشته باشید که مابقی هزینه را در تعداد ماه های مشخص شده ای و هزینه ای تعیین گشته به شما اعلام می کنند.
  2. سند خودرویی که خریداری شده است به نام خریدار می باشد و تنها 3 دانگ آن در رهن شرکت است شما می توانید در قالب اجاره به شرط تملیک سند را دریافت کنید. ولی باید بدانید هنوز اصل آن در رهن شرکت و نمایندگی آرشا خودرو می باشد. تا زمانی که شما هنوز اقساط ماشین را پرداخت نکرده باشید نمی توانید سند را دریافت نمایید.
  3. پیش از اینکه خودرو به مشتری تحویل داده نشود هیچ پرداختی انجام نمی شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید که مشتری در ابتدا خودروی خریداری شده خود را دریافت می کند و سپس 55 درصد هزینه آن را پرداخت می نماید. شما باید به خوبی شرایط دریافت ماشین را از کارشناسان فروش آرشا خودرو بپرسید تا آنها شما را راهنمایی کنند. در این صورت می توانید ماشین را در کمترین زمان دریافت کرده و سند را هم پس از پرداخت نهایی اقساط بگیرید.
  4. از دیگر شرایطی که مربوط به خرید اقساطی کرمان موتور می باشد این است که خودرو نیاز به بیمه بدنه اجباری ندارد. در واقع شما نیاز نیست که حتما خودروی خریداری شده خود را بیمه کنید. بیمه بدنه یکی از شرایط خودرو می باشد که اجباری نیست و باید به خوبی در این زمینه اطلاع داشته باشید.
  5. آرشا خودرو سال های زیادی است که فعالیت فروش اقساطی کرمان موتور و بسیاری از کمپانی های تولیدی ماشین را بر عهده دارد. این نمایندگی در این چند سال یک ناراضی هم نداشته و تمامی شرایط خرید اقساطی کرمان موتور را هم رعایت کرده است. بنابراین شما می توانید به این شرکت و نمایندگی اعتماد کرده و هر یک از خودروهای کرمان موتور را که در نظر داریداز آن خردیاری کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  6. شما می توانید زمانی که هنوز پرداخت اقساط ماشین را انجام می دهید خودروی خریداری شده خود را تعویض کنید. این شرایط برای بسیاری از مشتریان جالب می باشد. در واقع برخی از آنها حاضر هستند که هزینه و اقساط بیشتری را ارائه د/هند و ماشین خود را تعویض نمایند. برای عوض کردن ماشین زمانی که هنوز قسط های آن را پرداخت نکرده اید باید با مشاوران و کارشناسان فروش آرشا خودرو مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند.
  7. تعداد اقساطی که زمان آغاز دوره خرید اقساطی کرمان موتور و خرید اقساطی بهمن موتور اعلام می شود بر اساس استانداردهایی می باشد که شرکت تولیدی اعلام می نماید. بنابراین شما باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید و تعداد اقساط را بر اساس شرایط و بودجه خود مورد بررسی قرار دهید.
  8. آگاهی در مورد هر یک از ماشین های کرمان موتور اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی در مورد هر یک از ماشین ها اطلاعات زیادی داشته باشید. هر یک از ماشین ها دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی می باشند.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1039
نمایش همه
علاقه مندی ها ()