برخی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که در مورد خریداری اقساطی سایپا وجود دارد و کارشناسان آرشا خودرو هم این نکات را برای شما بیان می کنند عبارت می باشد از :

  1. انتخاب نوع خودرو :

اینکه نوع خودروی تولیدی کمپانی سایپا را در مرحله اول به درستی انتخاب کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما باید بدانید مدل های تولیدی کمپانی تولیدی سایپا زیاد می باشد و برای فروش اقساطی سایپا در هر یک از آنها قیمت متنوعی دارند. بر همین اساس شما باید بر اساس بودجه ای که دارید و هزینه ای که می توانید هر ماه جهت قسط خودرو پرداخت کنید، یکی از خودروها را برای خریداری انتخاب نمایید.

  1. توجه به تعداد اقساط :

از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی سایپا باید به آن دقت داشته باشید تعداد اقساطی است که باید پرداخت نمایید. هر یک از ماشین هایی که شما خریداری می کنید قسط های متنوعی دارند و شما باید به خوبی تعداد اقساط آنها را در نظر داشته باشید. اینکه در ابتدای خرید قسطی ماشین بدانید چه مقدار نیاز است هزینه بدهید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. برخی از ماشین ها که تعداد قسط شان بیشتر است بدون شک هزینه خریداری بیشتری دارند و شما باید به خوبی بودجه خود را برای خرید آنها بررسی کنید.

  1. توجه به زمان تحویل سند :

اینکه زمان تحویل سند ماشین دقیقا چه زمانی می باشد را هم باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در واقع شما زمانی که می خواهید یکی از ماشین های قسطی را خریداری کنید باید نیمی از هزینه اولیه را به نمایندگی پرداخت نمایید. نیمی دیگر از هزینه هم به صورت قسطی پرداخت می شود. به هر صورت شما باید به خوبی زمان تحویل سند را از نظر پایان یافتن تعداد اقساط بررسی کنید. شما زمانی که تعداد قسط های خود را پرداخت می کنید باید سند را دریافت کنید، این مسئله را زمان عقد قرارداد با نمایندگی آرشا خودرو باید به خوبی در نظر داشته باشید.

  1. پرداخت کامل اقساط :

از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی سایپا باید به آن دقت داشته باشید این است که اقساط را به صورت دوره ای پرداخت نمایید. در واقع شما باید نسبت به پرداخت کردن اقساط ماشین حساسیت های زیادی داشته باشید و نسبت به زمان آن دقت به خرج دهید. اگر پرداخت اقساط شما به صورت دوره ای است باید سر دوره مشخص شده آن را پرداخت کنید تا بتوانید زودتر سند را دریافت نمایید.

  1. مشورت با کارشناسان فروش :

در صورتی که شما به خوبی در مورد روند پرداخت اقساط اطلاعات زیادی ندارید می توانید با کارشناسان نمایندگی آرشا خودرو مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند تا خرید قسطی خودرو مورد نظر خود را انجام دهید.

  1. داشتن ضامن معتبر :

هر یک از کمپانی های تولیدی خودرو برای اینکه شما یکی از ماشین های قسطی را خریداری کنید شرایط متنوعی برایتان ایجاد می کنند. یکی از این شرایط داشت ضامن جهت خرید اقساطی سایپا می باشد. شما باید ضامن معتبری را برای خرید قسطی خودرو انتخاب کنید.

  1. توجه به شرایط کمپانی سایپا :

از دیگر شرایط و نکات بسیار مهمی که زمان خریداری خودروهای قسطی سایپا باید به آن دقت داشته باشید این است که شرایط کمپانی را به خوبی بررسی کنید. هر یک از کمپانی های تولیدی خودرو شرایط متنوعی را برای فروش اقساطی مانند فروش اقساطی محصولات بهمن موتور می گذارند. شما باید به خوبی در مورد این شرایط اطلاعات ویژه ای داشته باشید تا بتوانید خرید قسطی خودرو را انجام دهید. نیازها و بودجه خود را باید با این شرایط مورد مطابقت قرار دهید.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()