نمایندگی باید به خوبی با هر یک از نکات و مزیت هایی که در مورد فروش اقساطی سایپا آشنایی داشته باشد و مشتریان خود را در این مورد راهنمایی کند. آنها باید به خوبی  روند خرید اقساطی را برای مشتری توضیح دهند تا مشتری اطلاعات بیشتری در مورد خرید اقساطی ماشین داشته باشد.

 آرشا خودرو به عنوان نمایندگی که فروش اقساطی سایپا را بر عهده دارد می تواند در زمینه خرید اقساطی سایپا به شما مشورت های لازم را ارائه دهد تا بتوانید بهترین خودروی تولیدی سایپا را با شرایطی مناسب خریداری کنید.  برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که خرید اقساطی سایپا برای مشتریان دارد و آرشا خودرو آنها را به مشتریان خود ارائه می دهد عبارت است از :

  1. دریافت سود کمتر برای اقساط :

یکی از مهمترین مزیت هایی که خرید قسطی ماشین دارد این است که شما هزینه کمتری را برای خرید ماشین پرداخت می کند. در واقع شما باید نیمی از هزینه ماشین را پرداخت کنید. ولی نیمی دیگر از آن را قادر هستید که پس انداز نمایید و به صورت قسطی در ماه های آینده آن را پرداخت نمایید. این مزیت یکی از اصلی ترین مزیت هایی می باشد که بسیاری از افراد به همین دلیل اقدام به خرید ماشین قسطی کرده اند.

 اما باید بدانید که برخی از نمایندگی ها امکان دارد سود بیشتری را زمان خرید قسطی ماشین از شما دریافت نمایند. بنابراین باید بهترین نمایندگی را برای خرید ماشین انتخاب کنید آرشا خودرو هزینه زیادی از مشتریان خود دریافت نمی کند و هین مورد موجب شده است که تعداد مشتریان این نمایندگی بیشتر از نمایندگی های دیگری که در زمینه فروش اقساطی سایپا فعالیت می کنند باشد.

  1. تحویل فوری ماشین :

یکی از دیگر مزیت هایی که نمایندگی برای خرید اقساطی سایپا به مشتریان خود ارائه می دهد در این است که به صورت فوری و در کمترین زمان می تواند ماشین را تحویل شما دهد. در واقع شما زمانی که ماشین را انتخاب می کنید بعد از اینکه نیمی از هزینه آن را هم پرداخت نمایید ماشین را می توانید دریافت کنید. البته که باید بدانید برخی از نمایندگی ها زمان بیشتری را برای ارائه دادن ماشین نیاز دارند. بر همین اساس شما باید به دنبال بهترین نمایندگی باشید که در کمترین زمان قادر است ماشین را تحویل شما دهد.

  1. تعداد اقساط کمتر برای خرید خودرو :

یکی از مهمترین مزیت هایی که آرشا خودرو زمان خرید اقساطی سایپا به مشتریان خود ارائه می دهد این است که تعداد اقساط آنها را کمتر می کند تا زودتر بتوانند سند ماشین را دریافت کنند. شما باید بدانید که تا تمام نشدن تعداد اقساط ماشین نمی توانید سند را دریافت کنید. بنابراین باید به دنبال بهترین نمایندگی باشید که بتواند سند را در کمترین زمان تحویل شما دهد و تعداد اقساط ماشین را زیاد بالا نبرد. برای خرید ماشین های قسطی شما باید به خوبی مقدار قسط هر ماه را بررسی کنید و با بودجه ای  که می خواهید برای آن کنار بگذارید آن را مطابقت دهید.

  1. هزینه مناسب :

هزینه ای که شرکت از شما برای  خرید اقساطی خودرو سایپا پرداخت می کند بسیار مناسب می باشد. این مزیت مهم را به عنوان اصلی ترین مزیت خرید قسطی ماشین می دانند. البته که باید بدانید هزینه نهایی را نمایندگی بر اساس استانداردهای کمپانی برای شما بیان می کند. بنابراین بهتر است که به خوبی با کارشناسان نمایندگی مشورت کنید تا هزینه نهایی  را برایتان تخمین بزنند.

  1. دریافت سند ماشین :

در واقع باید بدانید که نمایندگی آرشا خودرو موظف است تا تمام نشدن اقساط ماشین سند را نزد خود نگه دارد. به محض تمام شدن اقساط سند را به شما تحویل می دهد.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()