بنابراین باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید و سپس خرید خودروی قسطی را انجام دهید. برخی از این نکات عبارت می باشد از :

  1. توجه به تحویل فوری :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما زمان خرید و فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید این است که ماشین خود را فوری تحویل بگیرید. اینکه ایران خودرو سریعا پس از خرید قسط اول ماشین شما را تحویل دهد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. برخی از کمپانی های تولیدی امکان دارد ماشین خریداری شده شما را مدت زمان زیادی پس از پرداخت قسط اول ارائه دهند. بنابراین شما باید به خوبی این نکته مهم را در نظر داشته باشید که ماشین را در کمترین زمان دریافت کنید. آرشا خودرو که نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارد بعد از پرداخت اولین قسط و امضاء کردن قرارداد خودروی شما را تحویل می دهد و همین مورد یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی است که این نمایندگی به مشتریان خود ارائه می هد و رضایت آنها را جلب می کند.

  1. ارائه سند :

آن هزینه ای که شما باید برای قسط اولی ماشین پرداخت کنید کم نمی باشد و تا حدودی نصب هزینه ماشین است. بنابراین شما باید به خوبی دریافت سند ماشین را در نظر داشته باشید و خودرو را سپس خریداری کنید. بسیاری از افراد امکان دارد که زمان خرید اقساطی ایران خودرو به سند دریافتی آن دقت زیادی نداشته باشند و آن را فراموش کنند. با دریافت سند خیالتان راحت است که توانسته اید بهترین خودرو را با شرایط ویژه ای خریداری کنید. هر یک از خودروهایی که آرشا خودرو تحویل شما می دهد دارای سند می باشد و شما می توانید در کمترین زمان سند آنها را دریافت کنید.

  1. توجه به قرارداد و نکات قرارداد :

برای خرید اقساطی ایران خودرو باید به خوب یبرخی از نکات بسیار مهمی را که در سند جای می گیرد را مد نظر داشته باشید. در واقع شما باید بدانید نکات بسیار زیادی در مورد خرید قسطی ماشین وجود دارد و شما باید به خوبی این نکات را از کارشناسان بپرسید. آنها قادر هستند که مشورت های لازم را برای خرید خودروی قسطی به شما ارائه دهند. هر نکته و مفادی هم که در قراردادهای خودرو وجود دارد برای شما بیان می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد آن نکات و قرارداد داشته باشید.

  1. شناخت ویژگی های نوع خودرو :

از دیگر نکات بسیار مهمی که باید زمان خرید اقساطی ایران خودرو و  خرید اقساطی سایپا به آن توجه نمایید ویژگی های نوع خودرویی است که انتخاب نموده اید. شما باید به خوبی نوع خودروی خود را بررسی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. اینکه خودروی خریداری شده شما دارای چه ویژگی های است و قابلیت های آن چه می باشد بسیار مهم است و باید بر اساس نیاز خود آنها را بررسی نمایید. در واقع شما تنها نباید به هزینه مناسب آن دقت داشته باشید. بلکه باید به خوبی ویژگی های خودرو را هم در نظر بگیرید.

  1. توجه به تعداد اقساط :

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید اقساطی ایران خودرو باید به آن توجه داشته باشید تعداد اقساط خودرو است. کارشناسان فروش اقساطی ایران خودرو آرشا خودرو به خوبی شما را در مورد تعداد اقساطی که نیاز است پرداخت کنید راهنمایی می کنن. آنها تمامی نکات اجرایی را برای شما بیان می نمایند تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید خودروی خود داشته باشید. برخی از نکاتی را که اهمیت بسیار زیادی در مورد تعداد اقساط و مقدار آن وجود دارد را باید در اولویت قرار دهید.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()