برخی از این نکات که بسیار مهم هستند و شما باید به آنها دقت زیادی داشته باشید عبارت است از :

  1. شناخت کمپانی های فروش اقساطی خودرو :

یکی از کمپانی هایی که فروش اقساطی خودرو را بر عهده دارد آرشا خودرو می باشد. این کمپانی می تواند به شما انواع ماشین های قسطی که نمایندگی آنها را دریافت کرده است ارائه شد. شما برای خرید خودرو از آرشا خودرو بهتر است که به خوبی با خدمات کمپانی آشنایی داشته باشید. شناخت کمپانی مورد نظر خود که به عنوان بازیگر فروش عمل می کند اهمیت بسیار زیادی دارد. شما رد صورتی که به خوبی بازیگران فروش خودروهای قسطی را بشناسید می توانید شرایط خرید خودرو را از آنها درک نمایید و تشخیص دهید.

  1. توجه به نوع فعالیت کمپانی :

از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی خودرو باید به آن دقت داشته باشید نوع فعالیتی است که کمپانی بر عهده دارد. شما زمان خرید خودرو از آرشا خودرو می توانید نوع فعالیتی که شرکت بر عهده گرفته است را در زمینه نیاز خود مورد بررسی  قرار دهید. یکی از مهمترین مزیت های این بازیگر فروش خودرو در این است که بیشتر فعالیت های فروش قسطی خودرو را بر عهده گرفته است و می تواند به شما مشورت های لازم را در این باره ارائه دهد.

  1. توجه به موارد بیان شده در قرارداد :

از دیگر نکات بسیار مهم زمان خرید اقساطی خودرو توجه کردن به موارد و قوانینی است که در قرارداد فروش وضع گشته، باید به خوبی بدانید که هر یک از قراردادها شرایط خاصی دارند. بنابراین باید به خوبی کمپانی فروش خودرو را در ابتدا بشناسید و سپس از او خرید خود را انجام دهید. اینکه فعالیت های کمپانی را بشناسید اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع شما بهتر است که موارد بیان شده در قراردادی که آرشا خودرو تحویل شما می دهد را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت اطلاعات بیشتری از قرارداد وضع شده خواهید داشت.  

4.توجه به خرید وکالتی خودرو :

در صورتی که شما می خواهید خرید اقساطی خودرو مورد  نظر خود را به صورت وکالتی انجام دهید باید به خوبی برخی از مهمترین قوانین فروش وکالتی را در نظر داشته باشید. اینکه خودرو برای شما می باشد و تا سال بعد که سند آن می آید را باید به خوبی در قرارداد ذکر نمایید. در واقع هر اقدامی که شما تا زمان تحویل سند انجام می دهید بر عهده خودتان است. دقت داشته باشید که برای خرید خودرو به صورت وکالتی بهتر است که از شرکت معتبری خرید خود را انجام دهید. آرشا خودرو به دلیل توانایی ها و تخصص زیادی که در زمینه  فروش اقساطی خودرو   دارد می تواند به شما مشورت های لازم را ارائه دهد. بیشتر خودروهای قسطی را شما می توانید از این شرکت خریداری کنید و به صورت وکالتی آنها را بعد از مدت زمان مشخص شده ای سند بزنید.  

  1. آماده سازی مدارک مورد نیاز :

از دیگر نکات بسیار مهم که در مورد خرید اقساطی خودرو مانند  خرید اقساطی سایپا وجود دارد این است که مدارک خود را به درستی آماده سازید و تحویل آرشا خودرو دهیددر صورتی که مدارک به درستی آماده نشوند امکان دارد خرید خودروی شما هم وقفه بخورد. بنابراین باید به خوبی این مورد مهم را در نظر داشته باشید و به آن توجه زیادی نشان دهید. مدارک شخصی شما و اینکه در بانک حساب معتبری داشته باشید از جمله اصلی ترین و مهمترین مدارکی است که باید تحویل دهید. بنابراین تمامی مدارک را بهتر است که به کارشناسان فروش آرشا خودرو تحویل دهید تا در کمترین زمان خودروی قسطی شما در اقساط مشخص شده ای تحویلتان دهند.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()