برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که این شرکت و کمپانی به مشتریان خود ارائه می دهد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. دریافت سود کمتر :

اینکه شرکت ها و بازیگران فروش اقساطی خودرو هزینه زیادی را به عنوان سود از مشتری خود دریافت نکنند اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع باید بدانید که بیشتر مشتریان به دنبال بهترین فروشنده هستند که سود کمتری را برای  خرید اقساطی خودرو به آنها پرداخت نمایند. دقت داشته باشید که جهت خریداری خودرو از آرشا خودرو می توانید با سود بسیار کمتری خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایید. در واقع باید بدانید که این نمایندگی برای به دست آوردن رضایت مشتری هزینه زیادی را به عنوان نمایندگی فروش دریافت نمی کند. شرایط خرید اقساطی خودرو که آرشا خودرو برای مشتریان خود فراهم کرده بسیار آسان می باشد. بر همین اساس شما با هر بودجه ای می توانید یکی از خودروهای قسطی این نمایندگی را خریداری کنید.

  1. ارائه دهنده انواع ماشین های قسطی :

ماشین هایی که آرشان خودرو برای خرید اقساطی خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار متنوع و زیاد است. شما می توانید در بین انواع ماشین ها یکی را که بیشتر علاقه دارید و هزینه و بودجه لازم برای پرداخت اقساط آن را هم دارید خریداری کنید. برخی از ماشین هایی که هزینه خریداری بیشتری دارند بدون شک از اقساط بلند مدت تر و با هزینه بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید برای خرید این نوع از ماشین ها با کارشناسان فروش مشورت کنید تا آنها یکی از ماشین هایی را که مناسب نوع فعالیتتان می باشد را معرفی نمایند. هر یک از انواع ماشین های قسطی دارای ویژگی های مشخص شده ای می باشند که اگر با آنها و شرایط خریداری شان آشنایی ندارید می توانید با کارشناسان مشورت کنید.

  1. دریافت هزینه مناسب :

هزینه ای که آرشا خودرو برای خرید اقساطی خودرو از شما دریافت می کند بسیار مناسب و به صرفه می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه خودروهای اقساطی را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. در وافه شما باید به خوبی بدانید که خودروهای اقساطی دسته بندی های متنوعی دارند و هزینه آنها را رد ابتدا باید به میزان مشخص شده ای پرداخت کنید. این هزینه را کمپانی ها مشخص می نمایند و نمایندگی از مشتریان دریافت می کند. بنابراین شما باید بهترین نمایندگی را که سود زیادی برای خرید قسطی انواع خودرو از شما دریافت نمی کند انتخاب کنید. برخی از نمایندگی های خودرو که هزینه بیشتری را از مشتریان خود دریافت می کنند بدون شک بعد از مدتی مشتریان خود را از دست می دهند، چرا که افراد تعداد اقساط بیشتر و با هزینه کمتری مد نظرشان است و به آن اهمیت زیادی می دهند.

  1. تعداد اقساط بیشتر :

 یکی از دیگر مزیت هایی که خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی ایران خودرو دارد این است که هزینه کلی خودرو را شما می توانید به صورت اقساطی پرداخت کنید. اما باید به خوبی بدانید که هر یک از کمپانی ها هزینه متفاوتی را برای خرید از شما دریافت می کنند. برخی از کمپای ها هزینه خریداری بیشتری را امکان دارد دریافت کنند و تعداد اقساط بیشتری  را برای مشتری تعیین کنند. اما آرشا خودرو تعداد اقساط بیشتری را برای مشتری تعیین می کند تا مشتری قادر باشد هزینه کلی ماشین را در مدت زمان مشخص شده ای پرداخت نماید. این مزیت مهم را برخی از نمایندگی ها به مشتریان خود ارائه می دهند. شما باید به خوبی بدانید که بسیاری از نمایندگی ها این مزیت را به مشتری ارائه نمی دهند. بنابراین برای خرید اقساطی خودرو باید به دنبال بهتری نمایندگی باشید که هزینه مناسبی را در قسط ها دریافت می کند.

 

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()