مزیت های خرید اقساطی بهمن موتور :

برخی از مهمترین مزیت هایی که شرکت زمان فروش اقساطی بهمن موتور به مشتریان خود ارائه می دهد و شما هم می توانی از آنها استفاده کنید عبارت می باشد از :

  1. تحویل سریع ماشین :

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که شما با خرید و فروش اقساطی بهمن موتور  از آرشا خودرو می توانید دریافت کنید این است که سریعا ماشین خود را تحویل بگیرید. در واقع شما بعد از اینکه قسط اولیه را به حساب واریز کنید می توانید ماشین را تحویل بگیرید. برخی از شرکت ها و کمپانی های تولیدی ماشین شاید زمان زیادی را برای ارائه ماشین به خریدار اعلام نمایند. ولی باید بدانید که بهمن موتور در کمترین زمان و با بهترین شرایط خودروی خریداری شده را به مشتریان خود ارائه می دهد.  دقت داشته باشید که شما برای خرید اقساطی ماشین های بهمن موتور تنها آن دسته از ماشین هایی را می توانید خریداری کنید که شرکت برای فروش اقساطی گذاشته است.

  1. اقساط بلند مدت با سود کم :

یکی از دیگر مزیت هایی که با خرید اقساطی بهمن موتور می توانید دریافت نمایید این است که قسط های خرید خودرو کوتاه مدت است و سود زیادی هم از شما دریافت نمی شود. در واقع بهتر است بدانید که آرشا خودرو به عنوان نمایندگی فروش اقساطی بهمن موتور از شما سود زیادی را زمان خرید خودرو دریافت نمی کند. شما می توانید هر یک از خودروهای مورد نظر خود را با سود بسیار کم از شرکت آرشا خودرو خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. تعداد اقساطی که برای خرید خودرو تعیین می شود کوتاه مدت نیست و آنها را در اقساط بیشتری خلاصه کرده اند.

  1. دریافت هزینه مناسب :

هزینه ای که آرشا خودرو زمان خرید اقساطی بهمن موتور از شما دریافت می کند بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد که کمپانی اعلام نموده است. در واقع باید بدانید بهمن موتور زمان فروش اقساطی هزینه زیادی را از مشتریان خود دریافت نمی کند. ولی به طور کلی  هر یک از ماشین هایی که تولیدی بهمن موتور هستند دارای قیمت متنوعی می باشند. بنابراین برای خرید هر یک از آنها بهتر است که به خوبی بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید یکی از خودروهایی را که با بودجه شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کرده و در این مورد هم با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید.

  1. تحویل سند :

سند خودرو زمان خرید اقساطی بهمن موتور به شما ارائه داده می شود. این مورد یکی از مهمترین مزیت هایی است که بهمن موتور به مشتریان خود ارائه می دهد. البته که باید به خوبی بدانید سند خودرو در رهن شرکت می باشد و تا زمانی که شما قسط های خود را به صورت کامل پرداخت نکنید نمی توانید سند را دریافت نمایید. ولی آن سند اولیه را که نیاز است برای انجام اموری اداری داشته باشید را شرکت به شما تحویل می دهد تا بتوانید اقدامات مورد نیاز را انجام دهید. زمان تحویل سند بهتر است که به خوبی هر یک از انواع بخش های آن را مورد بررسی قرار دهید.

  1. کیفیت بالای خودروهای بهمن موتور :

 از دیگر مزیت هایی که شما با آغاز فروش اقساطی خودرو بهمن موتور می توانید دریافت کنید این است که بهترین ماشین ها را با بالاترین کیفیت به صورت قسطی خریداری می نمایید. همین مورد بسیار مهم یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت هایی می باشد که شما اگر با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید بهترین خودروی تولیدی بهمن موتور را برای خرید به شما پیشنهاد می دهند.  

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()