آرشا خودرو که نمایندگی بهمن موتور را دریافت کرده است به خوبی این شرایط را می شناسند و به مشتریان خود اعلام می کند. برخی از مهمترین و اصلی ترین شرایطی که زمان خرید اقساطی بهمن موتور وجود دارد و شما هم باید به خوبی آنها را در نظر داشته باشید عبارت است از : هر یک از این خودروها شرایط و ویژگی های متنوعی دارند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است و برای خرید قسطی هم قیمت متنوعی را جهت خرید هر یک از آنها نیاز است پرداخت کنید. در صورتی که برای خرید هر یک از انواع خودروهای قسطی کرمان موتور اطلاعات زیادی ندارید بهتر است که با مشاوران و کارشناسان فروش آرشا خودرو مشورت کنید. آنها بر اساس بودجه و نیاز شما بهترین خودروهای تولیدی را به شما برای خرید به شما معرفی می نمایند. شما باید به خوبی نوع خودروی خریداری شده خود را از نظر ویژگی و مشخصات بررسی نمایید.

  1. دوره های قسطی و میزان آن :

از دیگر نکات و شرایطی که زمان خرید اقساطی بهمن موتور باید به آن دقت داشته باشید دوره های قسط ماشین می باشد. شما باید به خوبی دوره های پرداخت قسط ماشین را از نظر بودجه ای که در اختیار دارید مورد بررسی قرار دهید. آرشا خودرو سود بسیار کمی را زمان خرید و پرداخت اقساط ماشین از شما دریافت می کند. شما می توانید با کارشناسان نمایندگی مشورت کنید تا آنها بر اساس دوره های قسط ماشین و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید بهترین ماشین قسطی را برای خرید به شما معرفی کنند. اینکه کدام یک از ماشین ها را بر اساس چه دوره قسطی خریداری می کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

  1. داشتن ضامن معتبر :

یکی از مهمترین شرایطی که زمان خرید اقساطی خودرو بهمن موتور باید از آن اطلاع داشته باشید این است که ضامن معتبری را به شرکت معرفی نمایید. شما باید برای خرید قسطی ماشین های بهمن موتور نیمی از مبلغ ماشین را پرداخت کنید و نیمی دیگر از آن را به صورت قسطی ارائه دهید. دقت داشته باشید که نیاز است برای پرداخت اقساط و خرید ماشین ضامن معتبری را به شرکت آرشا خودرو معرفی نمایید. اینکه حساب بانکی شما برای خرید ماشین قسطی به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد را باید در نظر داشته باشید و بدانید که در صورت عدم پول در حساب بانکی تان شرکت به شما ماشین را ارائه نمی دهد.  

  1. مطالعه شرایط خرید قسطی :

شرایطی که برای خرید اقساطی بهمن موتور وجود دارد متنوع می باشد و شما زمان خریداری خودروی مورد نظر خود باید به خوبی این شرایط را شناسایی کنید. در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد شرایط خرید ماشین قسطی ندارید بهتر است با کارشناسان شرکت آرشا خودرو مشورت نمایید تا آنها به خوبی شما را در زمینه خرید و فروش راهنمایی نمایند. توجه داشته باشید که هر یک از خودروهای خریداری شده شما ویژگی های متنوعی دارند و شرایط خرید قسطی آنها هم با یکدیگر متفاوت است.

  1. آگاهی در مورد هر یک از بندهای قرارداد خرید قسطی ماشین :

یکی از دیگر نکاتی که شما با آغاز دوره های خرید اقساطی بهمن موتور باید به آن دقت داشته باشید این است که هر یک از بندهای قراردادها را به خوبی مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. شما اگر اطلاعات دقیقی در مورد خرید قسطی هر یک از ماشین ها داشته باشید بدون شک می توانید بهترین و با کیفیت ترین ماشین را بر اساس بودجه خود خریداری کنید. آرشا خودرو زمان قسط بندی خودروی مورد نظر هزینه ها را تا جایی که ممکن است کاهش می دهد.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 655
نمایش همه
علاقه مندی ها ()