لاستیک از اجزای مهم در خودروها است که در انتخاب آن باید نکات بسیاری را مد نظر قرار دهید. کیفیت و قیمت از مهم ترین موارد در انتخاب لاستیک ها هستند که در ابتدا باید کیفیت را در خریدتان لحاظ کنید زیرا لاستیک با کیفیت باعث بالا بردن امنیت خودروی شما شده و می توانید زمان بیشتری را از آن استفاده کنید در صورتی که با استفاده از لاستیک های بی کیفیت ممکن است در طول مسیر برای شما مشکلاتی به وجود آید و ضررهای جبران ناپذیری را به بار آورد. لاستیک‌ میشلن از لاستیک‌های وارداتی است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . این لاستیک در کشور ما فروش بسیار زیادی داشته و دلیل آن کیفیت بالای محصولات میشلن مانند لاستیک میشلن است کمپانی میشلن توسط برادران میشلن به نام‌ های آندره و ادوارد در سال ۱۸۹۹ در فرانسه تاسیس شد و انواع لاستیک ها های سواری و کشاورزی و صنعتی را به تولید رساند. شرکت میشلن با خرید شرکت بی اف گودریچ بر قدرت خود افزود و همینطور بعده ها توانست شرکت‌ هایی مانند یونی رویال ، کوموروا ، تاروس، ریکن را به مالکیت خود درآورد.

خرید لاستیک میشلن با قیمت مناسب

لاستیک میشلن لاستیکی شناخته شده در میان مصرف کنندگان بوده و کیفیت و استقامت این لاستیک به مصرف‌کنندگان ثابت شده است خرید لاستیک های میشلن به دلیل کیفیت بالای این محصول بوده و شما می توانید انواع متنوع آن را از فروشگاه های اینترنتی لاستیک خریداری نمایید. فروشگاه تایر ایرانیان یکی از فروشگاه‌ های بزرگ اینترنتی لاستیک می باشد که انواع پلاستیک ها را در برند های داخلی و خارجی با قیمت های مناسبی عرضه می‌کند و همین طور تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا بوده و می توانید با مراجعه به وب سایت این مرکز از محصولات تایر ایرانیان دیدن فرمایید و لاستیک های مورد نیاز خود را خریداری نمایید. لاستیک های میشلن ساخت کشور های فرانسه، انگلستان، آلمان و مجارستان و... بوده که همگی تحت نظر کشور فرانسه می باشند.

 لاستیک ها در حرکت و عملکرد خودرو ها تاثیر بسیار بالایی دارند و استفاده از یک لاستیک با کیفیت و استاندارد می‌تواند عملکرد خودرو را در فرمان پذیری و ترمز گیری بالا ببرد . با خرید لاستیک های میشلن می توانید امنیت خودروی خود را بسیار بالایی ببرید.

افرادی که می‌خواهند لاستیک‌های باکیفیتی را تهیه کنند برند میشلن را می‌شناسند و انواع لاستیک میشلن را تهیه می نمایند همچنین این لاستیک‌ها برای خودروهای رده بالا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لاستیک میشلن لاستیک میشلن با استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولید رسیده و طراحی منحصر به فردی را دارد، لاستیک میشلن ساخت کشور فرانسه بوده و در کشورهای دیگر نیز تحت نظر این کمپانی به تولید می‌رسد که همگی دارای کیفیت و استانداردهای لازم می باشند. طول عمر لاستیک میشلن یکی از مشخصه های اصلی آن است که باعث شده، مصرف‌کنندگان لاستیک های میشلن را انتخاب نمایند و مدت زمان زیادی را از آن استفاده کنند. لاستیک‌ میشلن در برابر کیفیت بسیار بالای خود و در میان لاستیک های هم ردد قیمت مناسبی دارد. فروشگاه تایر ایرانیان انواع لاستیک میشلن را با قیمت های ارزان به فروش می ‌رساند.

خرید لاستیک میشلن مناسب

 در زمان خرید لاستیک میشلن و  خرید لاستیک دانلوپ باید به نکاتی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین لاستیک را متناسب با خودروی خود انتخاب نمایید . لاستیکهای میشلن دارای تنوع بالایی هستند که در فروشگاه ها عرضه می گردند بنابراین برای خرید نوع مناسب باید به سایز لاستیک دقت نمایید و سایزی متناسب با خودرو را انتخاب کنید و همچنین در زمان خرید این لاستیک ها باید تاریخ تولید را مشاهده نمایید و از خرید لاستیک های چند ساله خودداری کنید زیرا این لاستیک‌ها در طول زمان دچار پوسیدگی هایی می شوند که در کوتاه مدت مشکلات فراوانی را برای خودرو به وجود می آورند. تاریخ تولید بر روی جداره بیرونی لاستیک حک شده که باید در خرید آن توجه داشته باشید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()