لاستیک ها در برندهای مختلفی به تولید می‌رسند که یکی از برندهای معتبر برند پیرلی میباشد . شرکت پیرلی در کشور ایتالیا شهر میلان و فعالیت خود را آغاز کرد و انواع لاستیک ها را به تولید رساند و این شرکت توانست شعبه های مختلفی را در سراسر جهان داشته باشد .

فروش محصولات پیرلی به صورت گسترده در کشورهای مختلف انجام می‌گیرد و لاستیک پیرلی  امروز یکی از پرفروش ترین لاستیک ها در جهان به شمار می رود.

خرید لاستیک پیرلی به صورت اینترنتی

خرید لاستیک ها امروزه به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می‌گیرد اما خرید اینترنتی مزیتی است که فروشندگان آن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده اند تا بتوانند در زمان کوتاه لاستیک‌های مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایند.

 فروشگاه تایر ایرانیان نیز فروشگاه اینترنتی میباشد که توانسته بستری برای فروش اینترنتی محصولاتش را برای شما فراهم نماید تا بتوانید از این مرکز معتبر محصولات لاستیک را خریداری نمایید.

تایرهای پیرلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و طول عمر بالایی دارند.

قیمت لاستیک های پیرلی

 لاستیک پیرلی در مورد قیمتشان از برندهای ناشناخته و همینطور کمپانی های ضعیف قیمت بالاتری دارند و این به دلیل کیفیت طراحی و ساخت این محصول بوده اما در نظر داشته باشید که خرید لاستیک بی‌کیفیت می‌تواند امنیت خودروی شما را به خطر بیندازد زیرا لاستیک از مهم‌ترین عوامل امنیت در خودرو به شمار می‌رود و در صورتی که کیفیت ساخت پایینی داشته باشد ممکن است هر گاه دچار ترکیدگی و خراب می‌گردد و آسیب های مالی و جانی را به افراد وارد نماید پس خرید لاستیک با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لاستیکهای پیرلی این کیفیت بالا را دارند بنابر این با هزینه‌ای به میزان بیشتر می توانید این لاستیک‌ها را تهیه نمایید و با خیال آسوده به سفر بپردازید. لاستیک های پیرلی به دلیل کیفیت بالایشان و فروش بسیار گسترده آنها موجب شده تا برخی از فروشندگان سودجو تایرهای چند سال و یا تقلبی را به جای این لاستیک ها به افراد بفروشند بنابر این حتماً از فروشگاه معتبر نسبت به خرید انواع لاستیک اقدام نمایید.

آقای جیووانی باتیستا پیرلی بنیان‌گذار شرکت پیرالی است که در سال ۱۸۷۲ کمپانی خود را تاسیس کرد و به تولید لاستیک خودرو پرداخت. این شرکت علاوه بر تولید لاستیک های خودرو، لاستیک موتورسیکلت و دوچرخه نیز به تولید میرساند. فروش لاستیک پیرلی با قیمت مناسب توسط نمایندگی های مختلفی به فروش می رسد در کشور ما نیز فروشگاه ها، این لاستیک را به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند تایر ایرانیان از فروشندگان بسیار معتبر لاستیک پیرلی میباشد که این فروشگاه انواع لاستیک های پیرلی را با قیمت مناسبی به شما عرضه می کند. برای مشاهده محصولات و خرید لاستیک های پیرلی و انواع لاستیک در برندهای مختلف و با کیفیت های عالی به وب سایت این مرکز مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

خرید لاستیک پیرلی به صورت اینترنتی

 فروشگاه تایر ایرانیان انواع لاستیک ها را در برندهای معروف و شناخته شده دنیا به فروش می‌رساند این فروشگاه انواع لاستیک های داخلی و خارجی را با قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می نماید و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را به راحتی و به صورت اینترنت خریداری نمایید در این مرکز لاستیک های پیرلی در تنوع بالایی به فروش می رسد و شما می توانید با اطمینان کامل این لاستیک را تهیه نمایید.لاستیک پیرلی ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای کیفیت طراحی و ساخت بالایی است و در کشورهای دیگر نیز تولید لاستیک پیرلی تحت لیسانس و با همان کیفیت به تولید می‌رسد.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()