اهمیت لاستیک در خودروها بسیار بالا بوده و افراد همواره باید خرید لاستیک را به صورت استاندارد و با کیفیت بالا انجام دهند. لاستیک ها تنوع بسیار بالایی دارند ، در واقع به طور کلی لاستیک ها در انواع سواری، شاسی بلند ،صنعتی و نیمه صنعتی ، اتوبوسی و مینی‌بوسی و غیره به تولید می‌رسند که یکی از رایج‌ترین لاستیک‌ها ، لاستیک های سواری می باشد که خودرو سواران این لاستیک ها را در برند های مختلفی خریداری می نمایند.

 برند لاسا یکی از معتبرترین برندها در خرید لاستیک می‌باشد که می‌توانیم از لاستیک لاسا به صورت مطمئن در خودرو استفاده نماییم . کمپانی سابانجی یا لاسا یک کمپانی ترکی است که در سال ۱۹۷۴ فعالیت خود را آغاز کرد کمپانی سابانچی با مشارکت با کمپانی بریجستون توانست لاستیک هایی با کیفیت بالا و استاندارد روز دنیا را به تولید برساند که بعدها این کمپانی با نام بریسا در میان عموم شهرت یافت.

کیفیت لاستیک لاسا

 لاستیک لاسا توسط کمپانی بریسا در کشور ترکیه و در شرق استانبول به فعالیت خود ادامه داد و این شرکت جزء ۱۰ کمپانی تولید لاستیک برتر در اروپا می باشد .

لاستیک‌های لاسا تنوع بالایی دارند که بر اساس مدل خودرو، می‌توان از آن استفاده نمود. شعب نمایندگی های این کمپانی در سراسر جهان فروش گسترده محصولات لاسا را انجام داده و با استقبال مصرف‌کنندگان روبه‌رو شده‌اند بنابراین فروش لاستیک لاسا در کشور ما نیز بسیار افزایش پیدا کرده و مصرف کنندگان با توجه به کیفیت بالای این لاستیک آن را خریداری می نمایند. شرکت بریسا انواع لاستیک ها از جمله لاستیک سواری، شاسی بلند، کامیونت، لاستیک آنبولانس ، لاستیک های صنعتی و کشاورزی پلاستیک و لاستیک اتوبوس و انواع دیگر لاستیک ها را به تولید میرساند که با توجه به تنوع محصولاتش و کیفیت طراحی و ساخت بالای آنها، این لاستیک‌ ها از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است.

فروش اینترنتی لاستیک از فروشگاه های عرضه کننده لاستیک می تواند بسیار مناسب باشد و اینکه بتوان در زمان کوتاهی لاستیک ها را خریداری کرد تایر ایرانیان یکی از فروشگاه‌ های بزرگ لاستیک در کشورمان است که این شرکت معتبر، فروش انواع لاستیک ها را در برند های مختلف انجام داده و به صورت اینترنتی افراد می توانند خرید خود را از این مرکز انجام دهند. اعتماد یکی از شرایط خرید از سایت‌ های اینترنتی و فروشگاه‌ های آنلاین می باشد در واقع یک فروشگاه معتبر باید قابل اعتماد باشد و افراد بتوانند بدون نگرانی و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند ،بنابراین فروشگاه تایر ایرانیان در طول سال‌ ها فعالیت گسترده در بخش فروش لاستیک ها توانسته رضایت مشتریانش را کسب نماید و در این راه موفق واقع شده و به همین منظور یکی از فروشگاه های معتبر در  خرید لاستیک  به شمار می رود که شما نیز میتوانید برای خرید از این مرکز به وب سایت تایر ایرانیان مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را با قیمت‌ های بسیار مناسبی تهیه کنید.

لاستیک لاسا یکی از لاستیک های بسیار با کیفیت است که توسط شرکت بریسا به تولید رسیده است شرکت بریسا که با مشارکت شرکت‌ های بریجستون و سابانجی تاسیس شد و در زمان کوتاهی لاستیک ها را با کیفیت های بالایی به تولید رساند و موجب شد تا بتواند به یکی از شرکت‌های بزرگ تایر سازی در جهان تبدیل شود. این شرکت ترکیه‌ای امروزه انواع لاستیک ها را برای خودروهای مختلف به تولید رسانده و در کشور ما نیز خرید و فروش لاستیک لاسا بسیار رواج پیدا کرده است.

 با خرید لاستیک های با کیفیت می توانیم مدت زمان زیادی را از آن استفاده نماییم و نیاز به خرید های مکرر از بین برود.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()