لاستیک از مهمترین بخش های خود را است که تاثیر مستقیم بر عملکرد و فرمان پذیری خودرو دارد ، با استفاده از لاستیک های خوب و با کیفیت می توان با اطمینان کامل سفر کرد و همچنین این لاستیک‌ ها ماندگاری بسیار بیشتری را برای ما خواهند داشت. لاستیک توسط تولیدکنندگان مختلف در جهان به تولید می‌رسد که در نمونه‌ های خارجی و داخلی به فروش می رسند ، از انواع برند های معتبر جهانی ، شرکت نانکن می باشد. شرکت نانکن در بخش تولید انواع لاستیک سواری نانکن و همینطور سایر تایر ها فعالیت دارد و لاستیک نانکن را از مواد مرغوب و با طراحی ویژه به تولید می رساند.

لاستیک نانکن توسط کمپانی نانکن به تولید رسید و در زمان کوتاهی توانست بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد، دلیل خرید و استقبال مصرف‌ کنندگان از لاستیک نانکن، کیفیت بالای این محصول می باشد که توانسته رضایت افراد را به خود جلب نماید. کمپانی نانکن در سال ۱۹۵۹ فعالیت خود را آغاز نمود و این شرکت در کشور تایوان به تولید انواع لاستیک ها پرداخت.

خرید لاستیک نانکن

لاستیک نانکن در انواع مختلف و برای خودرو های متفاوتی طراحی و تولید شده که باید بر اساس نوع خودرو خرید لاستیک نانکن را انجام دهیم، امروزه تنوع لاستیک ها بسیار زیاد است و لاستیک های مختلفی در بازار مشاهده می شود که هر یک دارای کیفیت های مختلفی هستند و با قیمت‌ های متفاوتی نیز به فروش می‌رسند که برای خرید یک لاستیک مناسب باید حتماً کیفیت را در نظر بگیریم کیفیت لاستیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین برند های معتبری همچون نانکن گرچه قیمت های بالاتری نسبت به لاستیک‌ های دیگر داشته باشند اما به دلیل کیفیت بالای آنها مطمئن بوده و همینطور در مدت طولانی به صرفه خواهند بود ، همچنین با خرید لاستیک های باکیفیت از مراکز معتبری همچون فروشگاه تایر ایرانیان می توانید این لاستیک ها را با قیمت‌ های بسیار مناسبی خریداری نمایید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

 فروش اینترنتی لاستیک نانکن

 لاستیک نانکن توسط فروشندگان مختلفی به فروش می‌رسد، فروش حضوری و اینترنتی لاستیک نانکن می‌تواند انجام شود اما امروزه فروش اینترنتی لاستیک نانکن بسیار مورد استقبال مصرف‌ کنندگان قرار گرفته است زیرا در زمان کم می توان خرید خود را به راحتی از فروشگاه دلخواه انجام داد، در صورتی که خرید از مرکز دلخواه در زمان کوتاه به صورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود بنابراین خرید اینترنتی مزیتی است که فروشگاه ها آن را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند.

 فروشگاه تایر ایرانیان نیز از طریق وب سایت خود انواع لاستیک ها را به فروش می رساند. آنچه که اهمیت دارد خرید از مرکز مطمئن می باشد زیرا هر فروشگاهی برای خرید قابل اعتماد نبوده و باید حتماً فروشگاه مورد نظر را مورد بررسی قرار داد تایر ایرانیان سال ها در بخش فروش انواع لاستیک ها فعالیت داشته و مشتریانی دائمی برای خود دارد بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل از این مرکز معتبر خرید لاستیک خود را انجام دهید و خدمات عالی و به موقع را دریافت نمایید.

لاستیک نانکن امروز با داشتن بیش از ۳۰۰ نمایندگی در مناطق مختلف جهان توانسته به یکی از پرفروش‌ترین لاستیک های دنیا تبدیل شود و نمایندگی‌ های کمپانی نانکن در اروپا ، آسیا ، آفریقا، آمریکا و استرالیا ، فروش محصولات این کمپانی را انجام می دهند. از مشخصه های لاستیک نانکن ، کیفیت بالا ،کشش خوب و قیمت بسیار مناسب است که موجب شده مصرف کنندگان از این لاستیک استقبال نمایند و در کشور ما نیز فروش بالایی را داشته باشد.

لاستیک نانکن توسط کمپانی نانکن به تولید می‌رسد که این کمپانی در سال ۱۵۰۰ و در سال ۱۹۵۹ فعالیت خود را در تایوان آغاز نمود و در کوتاه مدت توانست راه تجاری سازی محصولات خود را به کشورهای دیگر ایجاد نماید و این روز این لاستیک دارای شعب نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان می باشد.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()