کره جنوبی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع تایرهای سواری، راهسازی، کشاورزی، باری و عمرانی در دنیاست، که از معتبرترین برندهای فعال در آن می توان به صنایع بزرگ تولید لاستیک رودستون، نکسن، هانکوک، کومهو، لوفن و جی پلانت اشاره کرد، که با رقبات بسیار نزدیکی در کنار یکدیگر فعالیت می کنند و هرکدام از آن ها برای کسب رتبه و جایگاه بهتر در بازارهای جهانی در حال توسعه و ارتقاء دوام محصولاتشان می باشند.  لاستیک رودستون در واقع یکی از زیرمجموعه های کمپانی نکسن است که با ظرفیت بسیار بالای تولید به خوبی پاسخگوی بازارهای مصرف جهانی هستند. کیفیت و دوام این تایرها در آزمایشگاه های معتبر و تخصصی در کشورهای آلمان، انگلیس، چین و آمریکا مورد تحقیق و بررسی قرار می گیرند و از مهمترین مشخصه های ایمنی انواع لاستیک رودستون می توان به اخذ استانداردهای جهانی کیفیت از کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد، که دوام و ماندگاری آن ها را به اثبات می رساند.  لاستیک رودستون در انواع مختلف مسابقه ای، چهارفصل، برفی و زمستانی برای انواع خودروهای سواری، باری، شاسی و غیره طراحی و طولید می شوند و به دلیل ظرفیت بالای تولید به خوبی پاسخگوی بازارهای جهانی می باشد.

ویژگی های لاستیک رودستون اصل

طراحی مرکزی آج ها به شکل گل برای توزیع یکنواخت صدا و کاهش نویز، شیارهای جهت دار برای تخلیه آب ها در زمین های مرطوب، چهار فصل بودن، محافظ لبه ی تایر، بهبود کیفیت رانندگی با دفع ارتعاشات ناهمواری جاده به بدنه و همین طور طراحی منحنی آج ها برای توزیع یکسانی سایدگی در قسمت های مختلف تایر از مهمترین ویژگی های لاستیک رودستون اصل و استاندارد است. تکنولوژی تولید این تایرها از نوع رادیال یا ران فلت است، و دوام و ایمنی آن ها در حدود 40 تا 60 درصد بیشتر از انواع تایرهای بایاس می باشد. در ساخت لاستیک رودستون از رشته های سیمی و فلزی با استفاده از پیچیده ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده، و طراحی آج ها در آن ها به صورت کاملا هوشمندانه و حرفه ای می باشد، به طوریکه در برابر فشارهای عمودی جاده ها به سادگی تخریب و ساییده نمی شوند، البته می توان گفت امروزه انواع لاستیک رادیال جایگزین تایرهای بایاس شده اند و تمامی کمپانی ها بیشترین ظرفیت تولید خود را به این محصولات بادوام  اختصاص داده اند. فروشگاه بزرگ و آنلاین چرخ و یدک از بزرگترین مجموعه های فروش لاستیک رودستون اصل و باکیفیت در کشور است، که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت . همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و سالهاست که به دلیل اعتبار بالا و خوشنامی در بازار خرید و فروش لاستیک، توانسته نمایندگی فروش لاستیک دولتی را در برندهای مطرح و معتبر داخلی نظیر بارز، کویر تایر، یزد تایر، گلدستون و غیره کسب نماید و این محصولات را به صورت سهمیه بندی شده در اختیار مشتریان قرار بدهد.

فروش لاستیک رودستون ارزان قیمت

فروش لاستیک رودستون ارزان قیمت در مجموعه های معتبر و نمایندگی های واردات و فروش مستقیم انواع تایرهای داخلی و خارجی با خدمات ویژه ای همچون گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا ارائه می شود، که از معتبرترین و خوشنام ترین این مراکز می توان به مجموعه بزرگ فروشگاهی چرخ و یدک اشاره کرد که با بیش از سی سال سابقه فعالیت مستمر در این صنعت و ارائه خدماتی همچون نصب و بالانس سیار، تضمین قیمت محصولات، ضمانت 7 روزه مرجوعی، والو تیوپلس رایگان و پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلی نماید و در شمار معتبرترین مجموعه های فروشگاهی عرضه تایر، رینگ و باتری خودرو قرار بگیرد. متقاضیان خرید لاستیک رودستون باکیفیت در سایزها و پهنای مختلف با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را با تمامی خدمات فوق در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()