قیمت لاستیک نکسن

سالهاست که قیمت تمامی محصولات وارداتی از جمله تایرها به شدت بالا رفته است که از مهمترین دلایل آن می توان به نوسانات نرخ ارز، هزینه های سنگین گمرک و حمل و نقل کالا، کاهش محصول در بازار و تحریم های اقتصادی اشاره کرد، اما با توجه به موارد فوق قیمت لاستیک نکسن در مقایسه با دیگر برندهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. سایز و ابعاد لاستیک، کیفیت تولید، فناوری ساخت، ترکیبات سازنده و سبک طراحی و تولید آج ها از مهمترین موارد تعیین قیمت لاستیک نکسن و دیگر تایرهای تولیدی در مجموعه های تولیدی این کارخانه است، که با نام های تجاری رودستون و کاپیتال عرضه می شوند. فروشگاه خوشنام و محبوب چرخ و یدک از قدیمی ترین مجموعه های خرید لاستیک نکسن اصل و استاندارد در کشور است که تمامی محصولات این برند کره ای را همراه با گارانتی تضمین قیمت و اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند و سالهاست که حمایت و اعتماد مشتریان را کسب کرده است.

ویژگی های لاستیک نکسن

شناسنامه یا مشخصات فنی و تولیدی تایرها به صورت اختصار با استفاده از ترکیب اعداد و حروف لاتین بر روی دیواره لاستیک نکسن حک شده است، که اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تاریخ تولید، حداکثر سرعت، حداکثر بار مجاز، نوع تایرها(رادیال و بایاس)، ترکیبات سازنده و فصلی و چهار فصل بودن به مشتریان می دهد، لازم به ذکر است که انواع لاستیک نکسن متناسب با انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و کامیون در مدل های چهار فصل و برفی و زمستانی طراحی و تولید می شوند. کمپانی بزرگ نکسن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و برپایی آزمایشگاه های تخصصی خود در کشورهای کره جنوبی، آمریکا، آلمان و چین و همچنین تست آزمایشهای متعدد بر روی انواع تایرهای برند خود، توانسته بالاترین استاندارد های روز اروپا را کسب نماید و در شمار  برتولید کنندگان تایر در دنیا قرار بگیرد. از مهمترین ویژگی های لاستیک نکسن تایر می توان به طراحی بسیار کاربردی و هوشمندانه آج ها، انعطاف پذیری بسیار بالا،مناسب برای محیط های مرطوب و گل و لای، کنترل ساده تر خودرو و فرمان پذیری سریع  و غیره اشاره کرد. فروشگاه معتبر چرخ و یدک از محبوبترین شعب نمایندگی فروش لاستیک نکسن تایر در کشور است، که در طول دو دهه فعالیت خود در بازارهای خرید و فروش لاستیک با اراوه خدماتی از قبیل تضمین کیفیت تایرها و امکان مرجوعی هفت روزه آن ها در صورت عدم رضایت، توانسته در شمار معتبرترین مجموعه های فروش لاستیک نکسن و دیگر تایرهای داخلی و خارجی قرار بگیرد.

فروش لاستیک نکسن با مناسب ترین قیمت

مجموعه بزرگ فروشگاهی چرخ و یدک با بیش از سی سال سابقه فعالیت در بازار  خرید لاستیک نکسن با مناسب ترین قیمت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را حلب نماید، این مرکز معتبر و آنلاین علاوه بر واردات و فروش انواع تایرهای کره ای، ژاپنی، اروپایی و غیره توانسته امتیاز فروش انواع لاستیک دولتی را در برندهای داخلی معتبر نظیر کویر تایر، یزد تایر، گلدستون و ایران تایر را نیز کسب نماید. خدمات والو تیوپلس رایگان، خدمات نصب و بالانس سیار، پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و گارانتی اصالت کالا از مهمترین و متمایزترین خدماتی است که از طریق این مجموعه معتبر و خوشنام ارائه می شود. متقاضیان خرید لاستیک رودستون باکیفیت و اصل با مراجعه به سایت فروشگاهی چرخ و یدک می توانند به راحتی انواع تایرهای مورد نظر خود را در ابعاد و سایز خودروی خود، انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند. ارسال فوری کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق با تسهیلات فوق از مهمترین ویژگی های این مرکز معتبر و خوشنام می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()