قیمت خرید لاستیک

کیفیت، دوام، متریال مصرفی و برند سازنده از مهمترین آپشن های تعیین قیمت خرید لاستیک و تمامی محصولات تولیدی دیگر در دنیاست، البته در برخی موارد از سیاست های تعیین قیمت رقابتی نیز استفاده می شود، تا با کاهش قیمت  خرید لاستیک بتوان ظرفیت تولید و فروش را در بازارهای جهانی چند برابر کرد. نوسانات نرخ ارز، کمبود کالا در بازارهای داخلی و جهانی، برند سازنده، نوع ترکیبات سازنده، نوع تایر، سبک طراحی آج ها و غیره از دیگر مواردی هستند که در تعیین قیمت خرید لاستیک در بازارهای جهانی تأثیر می گذارند و مهمولا متقاضیان این محصولات آگاهی کامل به این روش قیمت گذاری دارند. قیمت لاستیک در برندهای داخلی بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از دیگر تایرهای اروپایی، آسایی و آمریکایی است، این تایرها از نظر کیفیت و کارایی از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند و به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی و همسایه نیز هستند. با افزایش قیمت خرید لاستیک توجه مشتریان به انواع تایرهای باکیفیت داخلی جلب شد، که نوسانات نرخ ارز و هزینه های حمل و نقل شامل آن ها نمی شود، و البته با شرکت در طرح های فروش لاستیک دولتی می توان این محصولات را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

اصول خرید لاستیک استاندارد

اعداد و حروفی که بر روی بدنه انواع تایرها حک شده اند، تمامی اطلاعات لازم  و مشخصه های فیزیکی این محصولات را به اختصار نشان می دهد، که توجه به اطلاعات آن از مهمترین اصول خرید لاستیک استاندارد و باکیفیت برای مشتریان می باشد. اطلاعاتی نظیر نوع تایر (رادیال-بایاس)، برند سازنده، تاریخ تولید و انقضاء، فصلی و یا چهار فصل بودن، مقاومت حرارتی، میزان چسبندگی، حد بارگزاری، حداکثر سرعت و سایز و ابعاد تایر بر روی تمامی تایرهای اصل و باکیفیت حک شده اند،  و متقاضیان خرید لاستیک با توجه به موارد فوق می توانند تایر مناسب با خودروی خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. انعطاف پذیری بالا، قدرت چسبندگی مناسب، فرمان پذیری سریع، مهار ضربه های ناشی از ناهمواری مسیر به کابین از مهمترین ویژگی های یک تایر باکیفیت و استاندارد است، که در هنگام  خرید لاستیک باید مورد توجه قرار داد.  فروشگاه معتبر چرخ و یدک از محبوبترین مجموعه های فروش لاستیک دولتی در برندهای داخلی و باکیفیت نظیر کویر تایر، یزد تایر و بارز می باشد، که تمامی محصولات خود را به راحتی و البته سهمیه بندی شده، 2 حلقه تایر در سال در اختیار متقاضیان خرید لاستیک قرار می دهند، تا در شرایط اقتصادی کنونی بتوان با کمترین قیمت بازار لاستیک  مورد نظر خود را انتخاب کرد.

فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر چرخ و یدک از بزرگترین و باسابقه ترین مراکز فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور است، که همواره با تکیه بر اصول مشتری مداری و عمل به تعهدات خود توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار محبوبترین مراکز عرضه انواع تایرهای داخلی و خارجی باکیفیت در برندهای بارز، کویر تایر، یزد تایر، بریجستون، نکسن، رودستون، کومخو و غیره قرار بگیرد. امکان تست تایر و مرجوعی بی قید و شرط لاستیک تا 7 روز، گارانتی تضمین قیمت، گارانتی اصالت کالا، خدمات  نصب و بالانس سیار، خدمات والو تیوبلس رایگان و پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی  از مهمترین و متمایزترین خدماتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. متقاضیان خرید لاستیک باکیفیت و استاندارد با مراجعه به سایت اینترنتی چرخ و یدک و با مشخص کردن نوع و مدل خودرو  می توانند لیستی از انواع تایرهای باکیفیت داخلی و خارجی مناسب را مشاهده کرد، و پس از بررسی و مقایسه آن ها، بهترینشان را انتخاب نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()