خرید لاستیک باکیفیت و مناسب از مهمترین دغدغه های دارندگان واسل نقلیه ماشینی است، زیرا این عضو حرکتی و مصرفی خودرو در کارکرد مطمئن و ایمنی خودرو نقش قابل اهمیتی دارد و در صورت انتخاب تایرهای بی کیفیت و نا مرغوب ممکن است به سیستم هیدرولیک و دیگر قطعات خودرو آسیب وارد کرد. کاهش مصرف سوخت، فرمان پذیری سریع، کنترل و هدایت ساده تر خودرو و دفع و مهار ضربات ناشی از ناهمواری جاده ها به کابین از مهمترین مزایای خرید لاستیک باکیفیت و مناسب است، که به نوعی اهمیت این عضو حرکتی خودرو را مشخص می کند. تکنولوژی طراحی و تولید تایرها مدام در حال تغییر و به روز شدن است، و بدیهی است با افزایش دوام و کیفیت این محصولات نیز مانند هر محصول تولیدی دیگری، قیمت خرید لاستیک افزایش پیدا کند، البته موارد دیگر نیز نظیر نوسانات نرخ ارز، کمبود تایر در بازار، برند سازنده، پهنا و ابعادو نوع متریال مصرفی نیز در تعیین قیمت خرید لاستیک بسیار موثر هستند. فروشگاه چرخ و یدک از بنام ترین و باسابقه ترین مجموعه های خرید لاستیک مناسب و باکیفیت در کشور است، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن به راحتی می توان محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمود.

نکات خرید لاستیک مناسب

توجه به مشخصات اصلی تایرها که بر روی جداره پلاستیکی و منعطف آن ها درج شده است، اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با انتخاب و خرید لاستیک به مشتریان می دهد که شامل مواردی همچون سایز و پهنای لاستیک، نوع تایر، مقاومت حرارتی، حداکثر سرعت، حداکثر بار تحمیلی، ترکیبات سازنده و تاریخ تولید و انقضاء می شود که با توجه به آن ها می توان دوام و ماندگاری این محصولات را بالاتر برد. افزایش دوام و کارایی تایرها از مهمترین اهداف صنایع سازنده لاستیک در دنیا است، تا با جلب توجه مشتریان و افزایش کارایی و بهره وری تایرها در کلاس های جهانی رتبه و اعتبار بالاتری را کسب نمایند. از مهمترین نکات خرید لاستیک مناسب و باکیفیت می توان به سبک طراحی آج، نوع تایز، ترکیبات سازنده، نرمی و انعطاف پذیری تایرها، کیفیت تولید، سطح ایمنی، مقاومت حرارتی و فصلی و چهارفصل بودن آن ها اشاره کرد، و با توجه به موارد فوق می توان در میان برندهای متعدد و مختلف مناسبترین آن ها را انتخاب نمود. طوقه، بدنه، تسمه، لایه های اضافی پلی استر، دیواره جانبی و آج از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده یک تایر استاندارد است، و با افزایش سطح کیفی این محصولات به مراتب قیمت خرید لاستیک نیز تغییر می کند.  فروشگاه معتبر و آنلاین چرخ و یدک از محبوبترین و باسابقه ترین مجموعه های خرید لاستیک اصل و باکیفیت مانند خرید لاستیک نکسن در برندهای داخلی و خارجی نظیر کویر تایر، یزد تایر، بارز، کومهو، رودستون و نکسن می باشد که تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

فروش لاستیک دولتی با مناسب ترین قیمت

فروش لاستیک دولتی با مناسب ترین قیمت از سری طرح های حمایتی است که از سوی دولت در جهت کمک به مشتریان این عضو مصرفی و پرکاربرد خودرو و در پی افزایش بی سابقه قیمت رینگ و لاستیک در سالهای اخیر  اجرا می شود، البته این طرح تنها از طریق مجموعه های معتبر و نمایندگی های معتبر فروش لاستیک های ایرانی و خارجی به صورت سهمیه ای ( برای هر خودرو در یک سال دو حلقه)  برگزار می شود و با طرفداران بسیار زیادی مواجه شده است. فروشگاه چرخ و یدک از قدیمی ترین و محبوبترین مراکز خرید لاستیک دولتی و آزاد در برندهای مطرح و معتبر دنیا با مناسب ترین قیمت و گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. 

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()