نکاتی در مورد خرید اقساطی پژو پارس :

آرشا خودرو که خرید اقساطی پژو پارس را برای مشتریان خود فراهم می نماید هر یک از نکاتی که زمان خرید نیاز است بدانید را اعلام می کند. کارشناسان شرکت به خوبی با قوانین خرید قسطی ماشین آشنا می باشند و شما را می توانند به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که زمان خرید اقساطی پژو پارس وجود دارد و آرشا خودرو جهت فروش اقساطی پژو پارس به مشتریان اعلام می کند عبارت است از :

  1. توجه به قیمت ماشین و قسط های پرداختی آن :

زمانی که خرید اقساطی پژو پارس آغاز می شود شما باید ابتدا به قیمت کلی ماشین که توسط ایران خودرو اعلام می شود دقت داشته باشید. اینکه قیمت ماشین به صورت کلی چقدر است اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید تا بتوانید بودجه خود را برای خرید ماشین تنظیم نمایید. تعداد اقساطی که برای خرید ماشین وجود دارد را شما باید به خوبی در نظر داشته باشید و پیش از تنظیم قرارداد اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

  1. توجه به زمان گرفتن سند :

از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی پژو پارس باید به آن دقت داشته باشید دریافت سند خودرو است.دقت داشته باشید که بعد از پرداخت آخرین قسط شما باید سند را دریافت کنید. سند ماشین تا زمانی که شما هنوز قسط آن را پرداخت نکرده اید دست شرکت آرشا خودرو باقی می ماند. بنابراین اگر می خواهید که سند ماشین را سریعتر پرداخت کنید باید نسبت به پرداخت اقساط ماشین دقت زیادی داشته باشید. اگر قسط های شما عقب بماند  امکان دارد که مالکیت ماشین از شما گرفته شود.  

  1. آگاهی در مورد ویژگی های ماشین :

یکی از دیگر نکاتی که زمان خرید اقساطی پژو پارس باید به آن دقت داشته باشید این است که به خوبی در مورد ویژگی های ماشین اطلاعات لازم را به دست آورید. اینکه شما به خوبی در مورد ویژگی های فنی، موتوری و ... ماشین اطلاع  داشته باشید بسیار مهم است. شما می توانید بین رنگ بندی متنوعی که پژو پارس دارد یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید و می خواهید را خریداری کنید. دقت داشته باشید زمان خریداری هر یک از رنگ بندی های آنها باید به خوبی دیگر ویژگی های ماشین را هم بررسی نمایید.

  1. تحویل مدارک مورد نیاز به شرکت :

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو مانند پژو پارس باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک درخواستی شرکت آرشا خودرو را برای خرید قسطی ماشین تحویل دهید. یکی از مهمترین مدارکی که شما باید تحویل دهید گردش حساب سه ماه آخر حساب بانکی تان می باشد. در صورتی که کارشناسان متوجه شوند در حساب پول زیادی وجود ندارد از ارائه دادن ماشین به صورت قسطی به شما خودداری می کنند. بنابراین باید به خوبی مدارک درخواستی شرکت را بر اساس استانداردهای شرکت تنظیم نماییید و سپس اقدام به خرید قسطی ماشین کنید.  

  1. دقت به پرداخت اقساط :

اینکه شما نسبت به پرداخت اقساط مورد نظر توجه زیادی داشته باشید مهم می باشد. شما باید هر یک از قسط های خرید ماشین را در زمان مشخص شده پرداخت کنید. در صورتی که یکی از قسط های شما عقب بماند شرکت به شما این مسئله را گوشزد می نماید. در واقع باید به خوبی بدانید دریافت سند ماشین بستگی به پرداخت به موقع اقساط ماشین دارد و شما باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید. اگر قسط های خرید ماشین شما عقب بماند شرکت ممکن است ماشین را از شما پس بگیرد و نیمی از هزینه اولیه شما هم دیگر ارائه ندهد.

شرکت آرشا خودرو

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()