کرمان موتور از دیگر شرکت های خودروسازی است که در تهران توانسته فعالیت حرفه ای خود را از سال 1373 آغاز کند. گروه صنعتی کرمان موتور در ابتدا واردات محصولات شرکت خودروسازی کره ای دوو را انجام می داد. شرکت کرمان موتور طی سالیان 1373 تا 1381 توانست با مونتاژ و ساخت خودروهای دوو در ایران به سود بسزایی دست پیدا کند که در نتیجۀ آن توانست سطح فعالیت مجموعۀ خود را گسترش دهد و به طبع آن اقدام به واردات محصولات شرکت آمریکایی جنرال موتورز نمود ولی با حکم تحریم های آمریکا علیه ایران، همکاری فی مابین قطع شد. به طبع آن شرکت خودروسازی کرمان موتور ، ادامۀ فعالیت ساخت و مونتاژ خودرو را بین سه شرکت خودروسازی راین خودرو، بم خودرو و مدیران خودرو تقسیم نمود. بدین وسیله توانستند مونتاژ و ساخت محصولات خودروسازی شرکت آلمانی فولکس واگن، هیوندای کره و شرکت لیفان چین را در ایران با موفقیت انجام دهند.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی می باشد که در لیست محصولات خودروهای داخلی می توان فروش نقد و اقساط کرمان موتور را مشاهده نمود. این مجموعه با بررسی جوانب مختلف بازار توانسته تسهیلات ویژه ای در اختیار مشتریان قرار دهد تا به سهولت بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

دوو سیلو، دوو ماتیز، فولکس واگن گل، لیفان 520، لیفان 620، سری جک جی، سری جک اس، هیوندای الانترا، هیوندای اکسنت بلو، لیفان ایکس 80، سول ایکس 7 و ... برخی از محصولات رایج شرکت خودروسازی کرمان موتور هستند که در سطح بازار امکان خرید و فروش نقد و اقساط آنها وجود دارد. توجه به این موضوع به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب و تسهیلات فوق العاده اقدام به خرید اتومبیل مورد نظر شوند.

شرکت کرمان موتور همواره در تلاش بوده با ساخت، مونتاژ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش بتواند، خدمات ارزنده ای به مشتریان خود در سطح بازار ارائه دهد.

چند سال اخیر تحریم های حاکم در سطح بازار داخل موجب افزایش قیمت خودرو شده است. البته محصولات کرمان موتور نیز مستثنی نبوده و تحت شعاع این مسئله، افزایش پیدا کرده است و شرکت های عرضه کنندۀ خودرو برای آنکه مردم بتوانند خودرو خریداری کنند، تسهیلات فروش اقساطی را به مشتریان پیشنهاد می دهند. در این صورت افرادی که تمایل به خرید خودروهای کرمان موتور دارند، بتوانند به روش اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت اتومبیل مورد نظر را خریداری کنند.

شرکت مبین خودرو نیز در این راستا توانسته سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد را توسعه داده و به طبع آن شرایط فروش فوق العاده اقساطی خودروهای کرمان موتور را مهیا سازد. فروش اقساطی جک جی 4، فروش اقساطی جک اس 5 اتومات و فروش اقساطی جک اس 3 را با تسهیلات ویژه برای مشتریان فراهم کرده است. این مجموعه به طور کلی فروش اقساطی خودرو را طی اقساط 12 الی 48 ماهه با معرف برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با تحویل فوری

در رابطه با  فروش انواع خودرو مانند فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، تحویل فوری خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است چون مهمترین دغدغۀ افرادی که به صورت اقساط، خودرو خریداری می کنند، مرتبط به زمان تحویل خودرو می باشد. استفاده از تسهیلات ویژه به افراد کمک می کند که بتوانند به سهولت اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند. توجه به این موضوعات به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب تر از بازار ، اتومبیل خریداری کنند.

برای سفارش خرید اقساطی محصولات کرمان موتور می توانید شرایط فروش اقساطی خودروهای سری جک را در وب سایت رسمی شرکت مبین خودرو مشاهده نمائید و اطلاعات بیشتر را از طریق کارشناسان فروش کسب نمائید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()