فروش اقساطی ایران خودرو به افرادی که متقاضی خرید محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو هستند، کمک می کند که بتوانند با پرداخت اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت بتوانند اتومبیل خریداری کنند. چند سال اخیر عبارت فروش اقساطی خودروهای داخلی بیشتر به گوش می رسد چون تحریم اقتصادی که بر کشور حاکم شده است، موجب افزایش قیمت خودرو شده است و به طبع آن افراد کمتری قادر به خرید نقد خودرو می باشند.

در این راستا شرکت های خودروسازی و همچنین عرضه کنندۀ خودرو تلاش نمودند با ارائه تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو  با وام  و روش های پرداخت اقساط بلند مدت به افرا کمک کنند که به سهولت بتوانند خودرو خریداری کنند.

چندین سال است که شرکت مبین خودرو توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش نقد و اقساط محصولات ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی داخلی در تهران آغاز کرده است. با گذشت زمان تلاش کردند که بتوانند سطح تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو را برای دوست داران محصولات این کمپانی هموار سازند.

 فروش ویژۀ اقساطی ایران خودرو

برخی از کمپانی های عرضه کنندۀ خودرو برای آنکه بتوانند سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند را توسعه ببخشند، تلاش می کنند که تسهیلات بهتری را پیش روی خریداران قرار دهند. فروش فوق العاده اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت 12 الی 48 ماهه، به افراد کمک می کند که بتوانند بر حسب توان مالی و سطح درآمد ماهیانه، تعداد اقساط، مبلغ و پیش پرداخت را مشخص نمایند.

بدین وسیله افرادی که تمایل به خرید محصولات ایران خودرو دارند، می توانند بهترین انتخاب را برای اتومبیل داشته باشند. امروزه راهکارهای متعددی در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود که بتوانند با قیمت ارزان و تضمین شده، اتومبیل خورد نظر را خریداری کنند. شما می توانید تجربۀ خرید اقساطی آسان ایران خودرو را از طریق شرکت مبین خودرو تجربه کنید. در این مجموعه با دریافت حداقل مدارک و پیش پرداخت قادر به فروش اقساطی خودروهای داخلی هستند. در واقع ضامن فروش اقساطی خودرو در این مجموعه، واگذاری سند مالکیت خودرو در رهن بانک ارائه دهندۀ تسهیلات می باشد.

بدین وسیله علاقه مندان به خرید اتومبیل می توانند متناسب با سطح درآمد و همچنین انتخاب نوع خودرو، از بهترین شرایط برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو استفاده نمایند. در ابتدای عقد قرارداد، با حداقل پیش پرداخت می توانید امضای قرارداد را انجام داده و سند بنام خودرو رهن بانک قرار می گیرد تا الباقی مبلغ خودرو به طور کامل تسویه شود.

نکتۀ مهمی که در جریان فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی اتفاق می افتد، اختصاص به تحویل فوری اتومبیل دارد. در این صورت فرد از همان ابتدای عقد قرارداد، خودروی خریداری شده را تحویل می گیرد و مابقی مبلغ خودرو را می تواند طی اقساط از پیش تعیین شده، تسویه کند. 

قیمت فروش اقساط ایران خودرو نیز بر اساس مدل خودرو و تعداد اقساط بازپرداخت مشخص می شود. در این صورت می توانید با بررسی تمام جوانب که شامل سطح درآمد ماهیانه و هزینه های مصرفی شخص می شود. علاوه بر آنکه علاقۀ شخصی فرد نسبت به انتخاب خودرو چیست و بتواند با کیفیت ترین اتومبیل را با قیمت مناسب و ساده ترین تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو سفارش دهد.

خرید و  فروش خودرو بهترین راهکار برای تهیۀ اتومبیل می باشد و افراد زیادی توانسته اند به کمک چنین تسهیلاتی، مالک اتومبیل رویایی خود شوند .

شرکت مبین خودرو نیز با راه اندازی کسب و کار حرفه ای خود، همواره تلاش نموده که بهترین و ساده ترین خدمات را به متقاضیان خرید اقساطی اتومبیل ارائه دهد و هدف از کسب رضایت مشتریان بوده است.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()