فروش اقساطی ایران خودرو از دیگر روش های خرید خودرو محسوب می شود که کمپانی خودروسازی ایران خودرو نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. بدین وسیله بتوانند متناسب با سطح درآمد مالی با شرایط مناسب، یکی از محصولات ایران خودرو را خریداری نمایند. اطلاع داشتن نسبت به تاریخچۀ شرکت بزرگ خودروسازی ایران خودرو به شما کمک می کند که با نگاه بهتری انتخاب و خرید اتومبیل را انجام دهید. شرکت ایران خودرو در سال 1962 در تهران ثبت قانونی کمپانی خودروسازی خود را انجام داد. این مجموعه در ابتدا اتوبوس های LP را تولید می نمود و واردات شاسی های آلمانی را انجام می داد و از آن در مونتاژ خودروها استفاده می نمودند. با گذشت زمان توانسته اند سطح خدماتی که ارائه می دهند را توسعه ببخشند و محصولات متنوعی را تولید نموده و در اختیار هموطنان قرار دهند. در این راستا امکان فروش اقساطی ایران خودرو به همراه تسهیلات را فراهم نموده اند.

شرکت مبین خودرو چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ خرید و فروش اتومبیل در تهران راه اندازی نموده و با توسعۀ خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد، توانسته در کنار فروش نقدی، فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را به مشتریان پیشنهاد دهند.

 فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل فوری

استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری به عنوان بهترین گزینه محسوب می شود. با توجه به افزایش قیمت خودرو در سطح بازار، عموم افراد توانایی خرید اتومبیل به صورت پرداخت نقدی ندارند و تنها به واسطۀ خدمات فروش اقساطی ایران خودرو می توانند یکی از محصولات این کمپانی خودروسازی را خریداری نمایند. روال خرید اتومبیل نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است چون نوسانات قیمتی اتومبیل در سطح بازار خرید و فروش خودرو بسیار مشاهده می شود. در این پروسه شرکت های خودروسازی و همچنین عرضه کنندگان خودرو توانسته اند سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند را توسعه ببخشند که در نتیجۀ آن می توانید شاهد فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو در سطح بازار باشید.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو توسط کمپانی سازندۀ خودرو به صورت محدود صورت می گیرد و  به صورت دوره ای و أخذ سهیمه به واسطۀ قرعه کشی صورت می گیرد. این پروسه برای خیلی از افراد سخت است و نمی توانند از این طریق، اتومبیل مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند. بنابراین شرکت های معتبر که دارای مجوز از سوی اتحادیۀ خودروسازی هستند، به سهولت می توانند شرایط آسان برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته و به مشتریان پیشنهاد دهند. شرکت مبین خودرو نیز یکی از این کمپانی های معتبر محسوب می شود که با سرمایه گذاری هوشمندانه توانسته، سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد را توسعه ببخشد. تحویل در کوتاه ترین مدت، تعیین تعداد اقساط 12 الی 48 ماهه به همراه چک، تحویل خودرو بدون ضامن ، سند بنام در رهن بانک و با حداقل پیش پرداخت از جمله خدمات مهم این کمپانی محسوب می شود.

این مجموعه همواره در تلاش بوده با مشتری مداری بتواند بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برای فروش محصولات این کمپانی خودروسازی معتبر در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهد.

امروزه رقابت میان شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در تعیین تعداد اقساط، شرایط بازپرداخت، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل خودرو می باشد. با بررسی این فاکتورهای مهم که توسط شرکت ها مطرح می شود، می توانید انتخاب درستی از شرکت مبدا برای دریافت خدمات  فروش خودرو مانند فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین تسهیلات داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فروش مجرب شرکت مبین خودرو تماس بگیرید و پس از بررسی تمام جوانب، از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو استفاده نمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()