فروش اقساطی سایپا به محصولات شرکت خودروسازی سایپا اختصاص پیدا می کند. تنوع محصولات این کمپانی بسیار است و افرادی زیادی علاقه مند به خرید خودرو از این کمپانی معتبر خودروسازی داخلی می باشند. کوییک، تیپ های مختلف ساندرو، سراتو، چانگان، پراید، تیبا، ساینا، انواع پراید، پراید وانت و ... برخی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا هستند. این محصولات به روش های نقد و اقساط قابل فروش هستند. با توجه به اینکه از سوی شرکت سایپا، به سختی می توان از شرایط  فروش اقساطی سایپا استفاده نمود. از این رو برخی از شرکت ها و نمایشگاه های خودرو با سرمایه گذاری شخصی و تأمین تسهیلات برای مشتریان، توانسته اند شرایط فوق العاده فروش اقساطی سایپا را فراهم سازند.

شرکت مبین خودرو یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی در ایران فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کرده است. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته لیست قیمت فروش اقساطی محصولات سایپا را در اختیار مشتریان قرار دهد. البته به دلیل نوسانات بازار، برای کسب قیمت بروز خودروها نیاز به تماس با کارشناسان فروش می باشد.

شرایط فروش اقساطی سایپا با تحویل یکساعته خودرو

همانطور که می دانید امروزه نسبت به چند سال پیش، تسهیلاتی که در اختیار خریداران اقساطی خودرو قرار گرفته می شود، بسیار است و این مسئله موجب ترغیب آنها برای استفاده از این تسهیلات ویژه شده است. بدین وسیله افراد راحت تر از قبل می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو، اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری نمایند.

با توجه به افزایش قیمت خودرو در چند سال اخیر، افراد زیادی هستند که دیگر نمی توانند از عهدۀ خرید نقد خودرو برآیند و استفاده از تسهیلات فروش اقساطی سایپا، می توان به آنها کمک کند که اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند. شرایط فروش اقساطی خودرو به دو روش اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. لذا شرکت مبین خودرو توانسته با انعطاف پذیری بالایی با اقساط 12 الی 48 ماهه، امکان خرید اقساطی محصولات سایپا را به مشتریان پیشنهاد دهند.

گذاشتن ضامن نیز یکی دیگر از شرایط مهم فروش اقساطی سایپا می باشد که توسط شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، از مشتری طلب می کنند. اما در حال حاضر برخی از شرکت های معتبر و با سابقۀ فعالیت طولانی مدت، توانسته اند با بهره گیری از تسهیلات ویژه از سوی برخی از بانک ها، قادر به ارائه سرویس فروش اقساطی سایپا بدون ضامن هستند. در واقع سند بنام خودرو در رهن بانک قرار گرفته می شود و پس از تسویۀ کامل، سند خودرو به مالک اتومبیل تحویل داده می شود. استفاده از این فرصت به افرادی که توان تأمین ضامن ندارند، بسیار کاربردی است و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

البته باید همواره به یاد داشته باشید که همیشه شرکت های کلاهبردار در سطح کشور فعالیت می کنند که منتظر هستند از ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از مردم کنند. در نتیجه پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو باید نسبت به مجوز رسمی و شماره ثبت شرکت اطمینان حاصل نمائید.

استفاده از امکانات جدید به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر از تسهیلات برای خرید وسایل مورد علاقۀ خود بهره گیرند. توجه به این موضوع ضرورت دارد که شرکت ها بتوانند شرایط بهتری را در پیش روی مشتریان خود قرار دهند. در راستای  فروش انواع خودرو های سایپا نیز این چنین است. در همین راستا شرایط فروش فوق العاده سایپا به مشتریان این کمپانی پیشنهاد داده می شود.

جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و فروش اقساطی خودروهای سایپا می توانید از وب سایت رسمی شرکت مبین خودرو دیدن فرمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 896
نمایش همه
علاقه مندی ها ()