فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار برای خرید اتومبیل می باشد. چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت خودرو، کمتر کسی توانست از عهدۀ خرید نقدی خودرو برآید. به همین منظور فروشندگان خودرو تلاش نمودند که با روش فروش اقساطی خودرو، بستر مناسبی برای خرید اتومبیل فراهم کنند. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو به عنوان بهترین راهکار برای تهیۀ اتومبیل می باشد چون افراد با برنامه ریزی مالی، به سهولت می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآیند. بازار خرید و فروش خودرو در چند سال اخیر بی ثبات شده است و برخی از فروشندگان خودرو با فروش اقساطی خودرو با قیمت های بیشتر موجب این بی سامانی شده اند. تعیین شرایط فروش اقساطی خودرو توسط برخی از شرکت ها، موجب شده تا افرادی که تمایل به خرید اتومبیل دارند، بتوانند از این فرصت های ایده آل استفاده نمایند.

شرکت مبین خودرو از ابتدای راه اندازی کسب و کار حرفه ای مجموعۀ خود، با اختصاص شرایط ایده آل برای فروش اقساطی خودرو، راهکارهای بهتری را برای خرید اقساطی خودرو پیش روی مشتریان قرار دهد.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

تحویل فوری اتومبیل، افزایش تعداد اقساط، فروش اقساطی خودرو بدون ضامن و تحویل خودرو با حداقل مبلغ پیش پرداخت از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو محسوب می شوند. برخی از شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل با سرمایه گذاری شخصی و أخذ تسهیلات از برخی بانک ها، قادر به ارائه تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو هستند. به این ترتیب افرادی که از سطح درآمد ماهیانه کمتری برخوردار هستند، می توانند با بررسی تمام جوانب، از تسهیلات شرایط آسان فروش اقساطی خودرو برای رسیدن به آرزوی همیشگی خود استفاده نمایند. امروزه خیلی از افراد به واسطۀ چنین شرایطی توانسته اند، خودروهای داخلی و خارجی خریداری کنند.

تعدد برندهای خودرو در سطح کشور بسیار است و افراد مختلف بر حسب قدرت مالی، می توانند هر کدام از آنها را انتخاب نمایند. خرید و فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل به افراد کمک می کند که از همان ابتدای عقد قرارداد و واریز حداقل پیش پرداخت، بتواند خودروی خریداری شده را تحویل بگیرد. خیلی از افراد از خدمات شرکت هایی که زمان تحویل خودرو در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد، استفاده می کنند. به دلیل وجود تعدد فروشندگان خودرو در سطح بازار، افراد به شرکت های معتبر که سابقۀ فعالیت طولانی مدت دارند و تسهیلات ویژه به مشتریان ارائه می دهند، استفاده می کنند.

خرید اتومبیل خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند به سهولت فعالیت های روزمرۀ خود را انجام دهند، علاوه بر آنکه رفتن به مسافرت و ثبت لحظات به یاد ماندنی به واسطۀ خودروی شخصی راحت تر صورت می گیرد. بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو به کمک افراد می آید که بتوانند با قیمت ارزان و شرایط ساده تر اتومبیل خریداری کنند و از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآید.

شرکت مبین خودرو به افرادی که آرزوی همیشگی خرید خودرو دارند، کمک می کند که بتوانند از بهترین شرایط فروش فوق العاده اقساطی خودرو مانند شرایط فروش اقساطی سایپا بهره مند شوند.

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن

توسط برخی از شرکت های عرضه کنندۀ خودرو، امکان استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو بدون ضامن فراهم می باشد. در این نوع تسهیلات، شرکت ها با قراردادن سند خودرو تحت رهن بانک طرف قرارداد تسهیلات، می توانند چنین خدماتی به مشریان خود ارائه دهند. در این صورت افراد پس از اتمام اقساط خودرو می توانند سند بنام خود را تحویل بگیرند. بدین روش افراد بیشتری می توانند از شرایط فروش اقساطی اتومبیل برای دست یافتن به خودروی همیشگی خود استفاده نمایند.

شرکت مبین خودرو برای توسعۀ فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، توانسته با راه اندازی وب سایت رسمی مبین خودرو، لیست قیمت فروش اقساطی خودروهای داخلی و غیره را برای شفاف سازی پیش روی مشتریان قرار دهد.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()