خودرو ها در طول زمان با افزایش قیمت‌ هایی مواجه می‌شوند که مرتبط با بسیاری از مسائل از جمله مسائل اقتصادی، ممنوعیت ورود ماشین های خارجی و بالا رفتن ارز و غیره می باشد. بنابراین با بالا رفتن قیمت خودروها توان خرید متقاضیان خودرو کاهش می یابد و افراد به سختی خودروهای مورد نظر خود را تهیه می‌کنند و بسیاری از آنها نیز بودجه کافی برای خرید را در دست ندارد بنابراین با توجه به این موضوع به عنوان  فروش اقساطی خودرو مطرح شد که با استفاده از این طرح افراد می‌توانند خرید اقساطی خودرو را از شرکت‌های واسط انجام دهند ، همینطور شرکت های بزرگ خودروساز نیز فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهند اما فقط در برخی از روزها در سال فروش خودرو را دارند و به دلیل محدودیت تعداد خودروها ، خرید خودرو توسط افراد کمی صورت می‌پذیرد بنابراین افراد دیگر باید از شرکت‌های واسطه خرید اقساطی خودرو را انجام دهند.

شرایط فروش اقساطی خودرو

خودرو ها با توجه به شرایطی که ارائه می‌شوند که این شرایط از سوی شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو تعیین می‌گردد.

 شرکت مبین خودرو یکی از معتبرترین شرکت های خدمات فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی در کشورمان است که با فعالیت گسترده توانسته خودروها را با قیمت بسیار مناسبی به دست مصرف کنندگان برساند. شرایطی که از سوی شرکت‌ ها در نظر می گرفته می‌شود، شامل پیش‌پرداخت اولیه، تعداد اقساط و میزان پرداختی در هر قسط می باشد که برخی از شرکت‌ها مانند مرکز مبین خودرو شرایطی منعطف و آسان را برای مشتریانشان در نظر می گیرند تا بتوانند رضایت آنها را به دست آورند.

 پایبندی مرکز ارائه دهنده خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو مانند خدمات فروش اقساطی سایپا بسیار مهم است، متاسفانه امروز برخی از مراکز به شرایط تعیین شده پایبند و متعهد نبوده و یا در تحویل خودرو به صورت صحیح عمل نمی کنند به همین دلیل باید حتماً از مراکز معتبر برای خرید خودرو اقدام نمایید تا بتوانید این خودروها را با قیمت مناسب و همچنین به صورت مطمئن و با اطمینان کامل خریداری نمایید.

فروش اقساطی خودروهای داخلی

 فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط مرکز مبین خودرو انجام می‌گیرد فروش اقساطی سایپا، ایران خودرو ،کرمان موتور ،گروه بهمن توسط این مجموعه فعال انجام می‌گیرد و مبین خودرد قیمت‌های بسیار منصفانه ای را برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته است شرکت‌های داخلی با توجه به ارائه خودروهایی با قیمت‌های پایین‌تر از خودروهای خارجی، فروش گسترده‌ای را در سطح بازار دارند بنابراین اکثر خرید و فروشهای خودرو نو و کارکرده شامل خودروهای داخلی می باشد.در میان انواع خودروهای داخلی خودروی پراید بسیار پر فروش است و پس از آن خودروی پژو و تیبا می‌توانند در به این خودروها فروش بالایی را داشته باشند خودروهای ساخت شرکت های داخلی با توجه به ارزان قیمت بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و افراد بسیاری این خودروها را به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری می نمایند.

یافتن مراکز ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو بسیار مهم است، بنابراین خرید از مرکزی معتبر و قابل اعتماد از مهمترین بخش ها در خرید اقساطی خودرو به شمار می‌رود شرکت مبین خودرو سالهاست که در زمینه خرید و فروش اقساطی خودرو ها فعالیت داشته و می‌تواند انواع خودروهای داخلی و خارجی را با بهترین شرایط به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه و شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید مبین خودرو همیشه در تلاش بوده تا با ارائه خدمات بسیار عالی بتواند رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

شما می توانید خرید اقساطی انواع خودروها را از مرکز معتبر مبین خودرو انجام دهید این شرکت با در نظر گرفتن شرایط قابل انعطاف با توجه به شرایط مشتریانش توانسته قدم بزرگی را در جهت خودرو دار شدن افراد بردارد و رضایت مشتریانش را به دست آورد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()